Çarşamba, Ocak 09, 2013

Bitenler/Çöpe Gidenler #3


Bu sefer biraz ayıklama yaptım, çöpe atılması gerekenler vardı..

Yıllardır çekmecemde duran kurumuş rimeller, kokusu mayhoşlaşmış :) rujlar ve yine kokusu plastikleşmiş concealerları nihayet (!) tespit edip, çöpe attım.. :)

Artık bitirdiklerimi, atacaklarımı bu IKEA kutumda saklıyorum. 


Avon Skin So Soft kadınlar için traş jeli, jöle gibiydi, köpürmüyor, yayılmıyor, daha 1-2 kez kullanımda zaten kapağı kırıldı :) Neyse bitti gitti. Tekrar almam.
 

L'instant de Guerlain, 50 ml EDP'ydi, Strawberry'den {bir zamanlar} almıştım, içindeki parfümün kalanı nasılda sararmış, dibinde 5-10 sıkımlık birşey kalmıştı, kullanayımda bitsin dedim ama sıkar sıkmaz hacı yağı sürmüş gibi oldum, sonra üretim tarihine baktım yanlış hatırlamıyorsam bir 5 senesi vardı, e tabi ben almadan önce kötü koşullarda muhafaza edildiyse, bu kadar çok bile dayanmıştır.
Tekrar alabilirim, belki.. Bilemedim :)
  

Bioderma Sensibio H2O'dan 2 tane 500 ml.lik bitirdim, sonra benim yağlı cildime uygun olan Sebium H2O'yu aldım, ikisinin arasındaki fark, Sensibio göz makyajını çok iyi temizleyip sivilcelerimi arttırırken, Sebium olanı göz makyajını temizlemekte yetersiz kalıp, sivilcelerimin geçmesini sağladı.

Göz makyajımı temizlemek için başka bir markanın çift fazlı temizleyicisini aldım, yüzümü ise Sebium ile siliyorum. {Bir ara günlük cilt bakım rutinimide yazacağım.} Sanırım Sensibio'yu bir daha almam, Sebium H2O ve yanında iyi bir göz makyajı temizleyicisi yeterli. Yinede Bioderma'nın H2O'ları çok çok iyi, cildinize uygun olanı seçmek gerekiyor.

Yanındaki Bioderma Sebium AKN, bitti, yenisini almadım, LRP Effaclar Duo kullanıyorum, AKN de çok iyiydi ama Effaclar DUO daha iyi gibi. 
  

Kapaklı olan fırçayı yıllaaaar önce almıştım, artık kullanmıyorum, uçları sert geliyor, süngeri ise ben mi aldım yoksa biryerden mi hediye falan geldi hatırlamıyorum ama ben makyaj yaparken sünger kullanmıyorum, kırık olan ELF eyeliner fırçası, eyelinerlar ile birlikte gelmişti, 3 tane daha var, ELFlerin yazısı burada. Minik ve kullanışlılar.


H&M lipglossları yurtdışından almıştım, kokuları bozulmuş, turuncu olan Oriflame rujda öyle, JOY yazan kırmızı gloss JOY dergisinden hediyeydi, rengini çok seviyordum ama oda bir tuhaf kokmaya başladı, carmina kırmızı ruj ise kapağına yapıştı.. 
 

Flormar allık, resimde belli olmayan sarı yerleri aslında koccaman simlerden oluşuyor, nasılda almışım ben bunu? Sim ve ben asla anlaşamayız, simsiz yerlerinden sürmeye çalıştım ama yinede fırçaya bulaşıyor, çöpe gitti..
 

Flormar ve Calvin Klein göz kalemleri, çok çok eskiydiler, bunlarıda gözden çıkardım. Tekrar almayacağım.

Avon Extra Lasting Maskara, uzun süre kalıcı olduğu söylendiği için almıştım ama yinede gözlerimin altına aktı, tekrar almam. Maybelline XXL Pro Volume, saç boyasının yanında hediyeydi, 1-2 kez kullandım sadece. Hayatımda gördüğüm en kötü maskaraydı.
Avon Superschock Max Mascara, bu fena değildi ama tekrar almam.
 Maskaraların üçüde kurumuş, buda bitirdiğim anlamına geliyor sanırım :)
 

Estee Lauder concealerın yazısı burada.

Sevdiğim bir üründü ama plastik gibi kokmaya başladı, yine bununda üretim tarihine baktığımda 4-5 yıllık olduğunu gördüm, aslında yapısı, kokusu değişmese atmazdım.

Sevdiğim başka concealerlar var bu yüzden tekrar almayacağım.
   

Bu kadardı :)

Görüşmek üzere, mutlu kalın :) 

10 yorum:

  1. iyi bir temizlik olmuş yakın zamanda ben de yaptım aynı şeyi. ferahlıyor insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, böyle temizlikler iyi oluyor :) Bozulmuş ürünleri neden tutalım ki? :)

      Sil
  2. bu joy gloss bende de var, hatta makyaj çantamda geziyor şu an :) bitireyim diye kasıyorum ama bitemedi, sanırım yakında benimki de bozulur:( traş jelinden kullanmıştım, gerçekten berbattı ve kapağı hemen kırılıyordu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Joy glossun rengini ben çook seviyordum ama bozuldu malesef, traş jelini çok kötüydü hakikaten yaa, asla almam bir daha..

      Sil
  3. Merhaba :) Eskiler gittiğine göre yeniler gelebilir ve zaten öyle olur her zaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Yeniler sürekli gelmeye devam ediyor valla dur durak bilmiyorum :)

      Sil
  4. Ne güzel olmuşş! Bende biriktiriyorum sonra temizlik yapılırken hobaa atıyorum :/ ama bu sefer bitenleri işyerinde saklıyorum en azından gözüme batmıyor :) bioderma konusunda çok haklısın sebium göz makyajını çıkarmıyor ekstra bir ürün getektirse de çok güzel bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temizlik yaparken bende atıyorum bazen, çöp gibi beklemelerine dayanamıyorum ama bu kutu işi iyi oldu :) bioderma sebium'a devam edeceğim ben, sensibio bende sivilcelenme yaptı..

      Sil
  5. Güle güle bitir devamı gelsiiin :))

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;