Pazar, Aralık 30, 2012

***Best of 2012*** {Makyaj Ürünleri}


Merhabalar!

Yine uzun bir süredir yazamadım, sonbahar/kıs favorilerimi yazmayı düsünürken yıl sonuna geldik ve bütün yıl en çok sevdiğim makyaj ürünlerini yazmaya karar verdim :)

Ten Ürünleri

Clinique Anti-Blemish Fondöten, eger kullandıgınız birçok fondöten sizde sivilcelenmeye sebep oluyorsa veya yaglı bir cilde sahipseniz bunu kullanmanızı öneririm, kapatıcılıgı orta, mat bir durusu var ve cildin fazla yaglanmasını engelliyor.

Küçük aynalı olan Bobbi Brown Corrector, göz altlarımı çok çok güzel kapatıyor, eger sorunlu göz altlarınız varsa bunu deneyin.

MAC Melba ve theBalm Hot Mama allıklar

Clarins Colour Breeze Face&Blush Powder, bunu son 1 ayda kesfettim, çok hafif bir rengi var, fondötenin üzerine sürünce yüze saglıklı bir görünüm veriyor, pembe olan kısmı çok güzel bir allık rengi. 

MAC Mineralize Skinfinish Neutral

Clinique Airbrush Concealer, Clinique standından alısverisimde hediye olarak verilmisti, yüzümdeki lekeleri kapatmak için kullanıyorum. Göz altınada tek basına kullanılabilir, aydınlık bir görünümü var ve kapatıcılıgıda fena degil.
 

 
Farlar
 
Bu yıl tekli, ikili farlar pek fazla ilgimi çekmedi. Hep çoklu paletlere yöneldim. En çok popüler olan ürünlerde bu sekildeydi zaten.. Ilk Önce theBalm Nude'tude paleti aldım, çoook severek kullandım ve derken NAKED 2 Türkiye'ye gelir gelmez, Nude'tude ile çok benzer olmalarına rağmen Urban Decay Naked 2'yide almadan edemedim. 




Urban Decay Naked 2 Palette

Tüm renklerini swatchlamadım, sadece Naked 2'deki en cok kullandıgım renklerin Sneakbite, Suspect, Pistol ve Busted oldugunu söyleyebilirim.

Bu renkleri genelde tüm göz kapagıma sürüp, eyeliner ile gözlerimi belirginlestiriyorum, alt kirpik diplerimede yine aynı fardan kalem gibi geçerek daha belirgin bakıslar elde ediyorum. 


Nude'tude palette ise Selfish, Sophisticated, Sexy, Schitzo, Silly :) yani koyu renk olan tüm renkleri çok begendim, ben açık renk farları yalnızca yazın bronzlastığımda sürüyormusum onuda daha yeni anladım :))) Normal ten rengime döndügümde ise elim hep koyu renk göz farlarına  gidiyor. 

Bu iki palet hakkında pek fazla konusmayacağım, zaten Türkiye'de ve dünyada, youtube'da, bloglarda istemediğiniz kadar yorum bulabilirsiniz, benim kısaca yorumum, özellikle Naked 2'yi aldıktan sonra eliniz baska farlara, paletlere gitmeyecektir, Naked 2 alamıyorsanız Nude'tude'u alın derim, arada fiyat ve (biraz) kalite farkı var elbet ama Nude'tude'u Gratis'ten özellikle %50 oranında bir indirimle alırsanız bu kaliteye, 12 adet farı neredeyse bedavaya almıs olursunuz :)

Naked 2 çok çok iyi bir ürün, fiyatı daha pahalı ama deger, bu ikisinden biri eger sizde yoksa mutlaka edinin derim :) 

theBalm Nude'tude Palette

Göz Kalemleri ve Eyelinerlar
 
Bu yıl genelde pek beceremedigim bir konuya el attım ve siyah eyeliner kullanmaya başladım :)

Benim gözlerim çok büyük degildir, bu yüzden siyah kalemler gözümü oldugundan daha ufak gösteriyor, eh birde düzgün kalem çekme yetenegi olmayınca biraz uzak durduğum bir konu oldu :)

Siyah eyeliner çekmek için basarılı buldugum iki ürünüm oldu, birincisi Avon Supershock Gel Eyeliner/Black, digeri ise Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner/Black ink.

İkisininde sürümü çok çok iyi, ancak Avon'un siyahlıgı daha yogun ve kalıcıgı daha uzun :) ben her ikisinide Sigma E05 veya E65 ile sürüyorum, Avon kalem seklinde olmasına ragmen kalemin ucunu fırçaya degdirip daha ince çekebiliyorum.





Siyah renk haricinde begendiğim kalemler ise Bobbi Brown long-wear gel eyepencil'lardan smoke ve black plum renkleri..

Özellikle black plum çok basarılı ve çok sevdigim bir renk :) 





Rimeller

 En çok YSL kullandım, 09 Plum rengini şuradaki yazımda görebilirsiniz.

Digeri ise siyah rengi.



Primer

Nars Primer yazısı için buraya tıklayabilirsiniz. Onsuz göz makyajı yapmıyorum :)


Aydınlatıcı

YSL Touch Eclat, bendeki sanırım en açık rengi, yani 01, göz altlarımı bobbi brown corrector ile kapattıktan sonra bununla aydınlatıyorum, bu ürünün kapatıcılıgı yok ama çok iyi aydınlatma özelligi var ve çok hafif :) ben çok severek kullanıyorum ancak tek kötü yanı içinde çok çok az {2,5 ml.} ürün var, bunun yerine benzer fiyata daha fazla gramajı olan bir ürün bulabilirim diye düsünüyorum.




Rujlar

En çok Clinique Chubby Stickleri kullandım, sürmesi kolay ve nemlendiriyorlar ama Bobbi Brown Wild Rose ve Rimmel Kate Moss No:19 özellikle kıs için çok ama çok iyiler, Vichy dudak nemlendiricisinin yazısı surada, bu sene cok isime yaradı, bitince tekrar alabilirim.
 

Renkleri burada görebilirsiniz


 Fırçalar

 Göz makyajı fırçalarına suradan

Ten makyajı fırçalarına suradan 

bakabilirsiniz. 

En çok bu asagıdakileri kullanıyorum.



Uzun bir yazı oldu hatta bakım ürünlerinide ekleyip daha da uzun olacaktı ama ikiye kestim diyebilirim :) 

Herkese musmutlu bir 2013 diliyorum, önce saglık, basarı, huzur ve para sizinle olsun :)

Mutlu yıllaaar :)

 

6 yorum:

  1. Çok güzel bi yazı olmuş.

    Musmutlu seneler !! ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler canım sanada musmutlu seneler :)

      Sil
  2. bobbi brown ruja ve mor kaleme ciddi anlamda bayıldım, böyle bir kalem arıyordum aslında, estee'ye baktım ilk olarak, açık-mavi tonlu bir mor vardı sadece standda. bobbi tamamen istediğim tonda. :S alırım ben bunu :) ruj da muhteşem.
    çook güzeller, 2013'de de sağlıkla mutlulukla kullan. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bobbi ruj coook güzel ben alırken bu ve dıger nude rengıne takılmıştım ama ıyıkıde bunu almısım :) temptaliada bu ürüne 10/10 5/5 vermiş :) almadan önce hiçbir yorum okumadım ama kullanıp beğendikten sonra bir bakayım dedım hakıkatende sevenı cokmus :) ben beyaz tenliyim,bende biraz plum rengi gibi duruyor. temptaliada mesela daha pembe.

      mor kalemde cok ıyi, benım yagli cildimde primer ile gayet güzel sabitleniyor, sürümüde çok iyi :) sende güzel günlerde sağlıkla kullan :)

      Sil
  3. Ürünlerin hepsi birbirinden güzel :) çok güzel bir yazı olmuş canım!!

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;