Pazartesi, Aralık 31, 2012

***Best of 2012*** {Bakım Ürünleri, Ojeler ve Digerleri}

Bir önceki postumda 2012'de en çok sevdigim makyaj ürünlerinden bahsetmistim, simdi sırada bakım urunleri, ojeler ve sevdigim diger birkac sey var :)

Parfümler 

Burberry Sport ve Bath&Body Works Black Amethyst

Şu sıralar daha çok Black Amethyst'i sıkıyorum, hatta aşağıda vücut kreminide göreceksiniz, biraz maskülen bir koku ama çok kalıcı ve kışa çok uygun, sıcak bir koku.


Vücut Kremleri 

B&BW Black Amethyst triple moisture body cream, yukarıdaki parfümü ile aynı kokuya sahip. Yanlış hatırlamıyorsan TiffanyD'de triple moisture body creamleri çok beğendiğini bir videosunda üstüne basa basa söylemişti. Nemlendirmesi çok iyi, çok yağlı değil.

Bettina Barty Vanilla, özellikle kışın en sevdiğim.. :) 

The Body Shop Japanese Cherry Blossom ve Spiced Vanillia da bu yıl en çok sevdiğim kremler oldu.


Cilt Temizliği

Clinique ürünlerini kullanıyorum şu sıralar ve hepsininde vermiş olduğu temizlik, arınmışlık etkisini beğeniyorum, özellikle maskesini çok beğeniyorum.

Makyajımı silmek için Bioderma H2O'nun pembe olanı Sensibio'dan 2 kocaman şişe bitirdim ve bu seferde yağlı cildime uygun olan Sebium H2O aldım, sebium olanı tam yağlı ciltlere göre.
  

Blefaroshampoo, geçtiğimiz yıl gözlerimde hafif yanmalar oluşmuştu ve doktorum bunu önerdi, özellikle yoğun bir göz makyajı yaptıysam, kirpik diplerinde kalem, rimel, vs. kaldıysa son bir kez bununla siliyorum ve ardından su ile duruluyorum, kesinlikle çok ama çok iyi temizliyor, zaten o yanmalarda kirpik diplerimde biriken makyaj ve yağ kalıntılarından oldu, eczanelerde bulabilirsiniz.
 

Cilt Bakımı
Akneyle savaşta bu ürünleri kullanıyorum, Bioderma Sebium Pore Refiner çok iyi bir makyaj bazı aynı zamanda.

Clinique treatment gel, sivilce ve lekelerin üzerine uygulandığında çok iyi sonuç veriyor.

LRP Effaclar Duo'yu sabah temizlenmiş cildime sürüyorum, Bioderma AKN ise çok az kaldı, bitmek üzere, tekrar alacağım, geceleri sürüyorum.

Sivex sadece eczanelerde satılıyor, buda aknelerde savaş için oldukça etkili.
  



Clinique Super City Block SPF40, SPF'li ürünleri sürmeye hep üşeniyorum ama bunun yağsız yapısını, ciltte bıraktıgı hafif etkiyi seviyorum.
 
  
Mavala Double Lash kaş ve kirpik serumunu kirpiklerimden çok kaşlarımda denedim ve işe yaradı gerçekten, hatta kaşlarımın köklerini öyle güçlendirdiki, kuaförde iple alırken çok çok acıdı :(

Clinique Superdefense SPF 20 göz kremi, bunu yine standdan hediye vermişlerdi, 1-1,5 aydır kullanıyorum, hatta elimde açılmamış bir tester daha var, SPF'si var ve aydınlatıcı bir etki bırakıyor, sabah akşam sürüyorum, çok hafif asla yağlı değil ve nemlendirmesi çok iyi.


Saçlar 

John Freida bukle belirginleştiren sprey ve köpük çok işime yaradı, Elseve anında mucizevi bakım ise gerçekten mucize gibi, saçlarınız ipek gibi oluyor ancak bu durum kalıcı değil, bir sonraki yıkamada saçlarınız eğer gerçekten yıpranmışsa eski haline dönüyor. Yinede anında etki etmesi çok iyi.
 

Sendodyne Hızlı Rahatlama diş macunu :)

Diş doktorum önermişti, benim gibi soğuk içeceklerde sızlayan diş etleriniz varsa mutlaka kullanın..



Orilame Tender Care Vanilla, kurumuş eller ve sertleşmiş tırnak etleri için daha iyisini denemedim,




Amway Body Series Roll-on, yine çok beğendiğim bir ürün.


Ojeler :) 
  

Rimmel Riviera Red {Özellikle yazın ayak tırnaklarıma hep bunu sürdüm.}


Sally Hansen Red Zin

 China Glaze First Mate

Avon Violetta Sparkle

Sally Hansen Midnight in NY


Orly Rage

Essence Cafe Ole

Kozmetik Dışı

House of Harlow kolyem :)

Lidyana.com'da gördüğümde nasılda acele ile sipariş verdim bilemezsiniz :)

Çok ama çok seviyorum kolyemi, almak isterseniz burada... 
 

Yeni yıla sayılı saatler kaldı :)
Hersey gönlünüzce olsun :)

2 yorum:

  1. @ece@: Hepsi güzel ürünler güle güle kullan.. Ama blefarosahmpoo 'yu özellikle çok merak ettim bununla ilgili bir post yayınlasan çok iyi olurdu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ece, Blefaroshampoo ile igili yazarım tabii :)

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;