Çarşamba, Kasım 07, 2012

Vanilya Club Kasım 2012 Kutusu


Merhabalar!

Ben Vanilya Club'a bu ay üye oldum ve bu benim ilk kutum :)

Bugün ulaştı elime ve içinden çıkanları çok sevdim hepside kullanacağım hatta kullanmaya başladığım ürünler :)


Vanilya Club Kasım 2012


Resim kalitesi kötü ama kameramın pili bitmişti telefonumla çekiverdim :(


Dedim ya bu benim ilk kutum ve hepsini çok sevdim, en çok sevdiğim Givenchy Dahlia Noir EDP sample ile başlayalım.


 Bugün hemen sıktım, çiçek kokulu başlıyor ve pudramsı bir hale geliyor, bence kış kokusu. Kalıcılığı iyiydi, biraz daha kullanırsam belki 30 ml.lik boyunu alabilirim, benim tarzıma uyan bir koku.

Vanilya tonlarıda içeriyor. 1 ml.


Bir diğeri Bath&Body Works'den elma çiçeği ve turunç kokulu vücut losyonu 59 ml. Bunu çantamda taşıyacağım, el kremi olarak kullanabilirim çünkü ellerimi yumuşacık yaptı :)


Alessandro Fresh Up Lip Gloss

Bu kutunun en jan janlı ürünü :) Işıklı bir gloss, sanırım daha öncede Vanilya Club kutularından çıkmıştı farklı bir rengi, içinde yeşil, pembe minik ışıltıları var, açık şeftali rengi ama dudakta renksiz bir parlatıcı gibi görünüyor, simleri ise 
(sim sevmiyor olmama rağmen) beni çok rahatsız etmedi. 
Dudağı ışıltılı gösteriyor.

Tam boy ürün, 7,5 ml. 06 Apricot rengi.


Aynasıda var


Işıklı olması çok güzel bir fikir, ışığını yakıp dudağınıza sürerken apaydınlık yapıyor ve özellikle gece, karanlık ortamlarda kolaylık olacağını düşünüyorum. 


Rengi böyle ama dudakta bu kadar şeftalimsi değil, rengi çok az belli oluyor.

Açıklamasında şöyle yazıyor,
 Taze nane ekstresi ve makadam yağı içerir, dudakların pürüzsüz ve yumuşak olmasını sağlar, cildin yaşlanmasını önler.. vs...
:)

Yine ışıklı hali

Yine Alessandro ürünü, dün az daha kırmızı oje alıyordum ki almadım :) Bugünde bunu görünce sevindim :) Henüz sürmedim ama memnun kalırsam yazarım. Numarası 27. Bildiğimiz bayrak kırmızısı gibi görünüyor.


Ve son ürün bir oda kokusu.
La Casa de los Aromas Bambu isimli ve gül kokulu.

Açıp salona koydum bakalım, gül suyu gibi kokuyor, şuanda evde çikolatalı, vanilyalı mumlarım var ama bunu belki işyerine götürürüm, hafif bir koku, kullanılabilir kesinlikle. 30 ml.



Bittii :) Hepsi bu kadar, ben bu kutuyu çok sevdim, ama favorilerim Givency parfüm ve B&BW losyon oldu :)

Fotoğraflarda tırnaklarımdaki oje Sally Hansen Ren Zin.

Dışarıda çok güzel bir yağmur var, kış geliyor bağıra çağıra... 

Yakında bir Sonbahar Fovorileri yazım olacak, takipte kalın :)

6 yorum:

  1. Güle güle kullan ;) Yalnız çok ilginç birşey var ki,bu kutundan çıkanların hepsi geçmiş VC kutularından çıkan ürünler . Neden öyle yapmışlar acaba,merak etmedim değil ...

    YanıtlaSil
  2. Bunlar eski hatta çok eski ayların kutu içeriği....

    YanıtlaSil
  3. aynı ürünleri gönderip gönderip duruyorlar siz de bayılıyorsunuz, ilahi :)

    YanıtlaSil
  4. Junkhead, teşekkür ederim, benim üyeliğim bu ay başladı ve ilk kutum olduğu için sorun yok :) Ama hep böyle aynı ürünler gelecekse kötü..

    Adsız, aynı ürünleri gönderiyorlar evet bende bayılıyorum çünkü o aynı ürünler ban gelmedi daha önce, yazımda bahsettiğim gibi bu benim ilk kutum :)

    YanıtlaSil
  5. Vanilya kokusu varsa bende denemek istiyorum Dahlia Noir'ı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben şimdi büyükboyunu alacagım sanırım gel gitler yasıyorum alıp almamakta :)

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;