Pazar, Ekim 07, 2012

YSL Volume Effect Faux Cils Maskara No:9 Plum


Merhaba!

Aslında en son Sigma göz makyajı fırcalarımdan bahsedecegimi söylemistim ama göz makyajı ile ilgili yazacak daha baska önemli(!) :) dikkatimi ceken ürünler deneyince sıradaki yazı bu oldu (:

Bu maskarayı uzun zamandır istiyordum fakat denedigim tüm diger ucuz, pahalı maskaralar gibi yine gözümün altına akacagını düsünüp vazgeciyordum. Tekin Acar'a girdim, maskarayı standda bulup denedim ve kirpiklerimde yarattıgı etkiye hayran kaldım! Önce siyah olanını sürdüm ama mürdüm rengi secenegi de oldugunu görünce elim tabiiki mürdüme gitti.

Bu arada satır arasında söylemek istiyorum, eger gözleriniz yesil veya yesilimsi ela tonlarındaysa, mor/mürdüm tonları gözlerinizin rengini daha cok ortaya cıkaracaktır :) 

Ürün waterproof degil, bu maskaranın waterproof olanıda var ama sadece siyah rengi var sanırım, ben almadım, waterproof rimelleri (her ne kadar yaglı cilt tipime uygun olan waterproof olsada) kirpiklerimi zamanla döker diye pek kullanmıyorum.

Yinede cok kalıcı. Aldıgımdan beri istisnasız her göz makyajımda bu maskarayı kullandım. Tek sorunu cok çabuk kurumasıymış. Umarım benimki biraz daha gec kurur :)


Asagıdaki rimelsiz, sadece concealer sürülmüs hali



1 kat sürülmüs hali, 2 kat pek denemiyorum cünkü kirpiklerim biraz yapısıyor. Ama yinede agırlastırmıyor, siz 2 kat da sürebilirsiniz. Daha dramatic bir görünüm olur.





 Bu maskaranın kokusu cok güzel, krem gibi kokuyor, ambalajı ise tüm YSL ürünleri gibi göz alıcı.



Normalde gözümdeyken morumsu tonu pek belli olmuyor ama flaslı cekim ile rengini size göstermeye calıstım.



İyi bir hafta gecirmenizi diliyorum :)







12 yorum:

  1. merhaba
    bu ürünün siyahı mevcut bende,yaklaşık 1 ay önce sadece acaba nasıldır diye açtım fakat çok yapıştırınca bir daha dokunmadan buzdolabına geri koydum
    gerçekten de çabuk mu kuruyormuş?o zaman ben clinique high impacta ara verip bu kurumadan kullanayım :(
    bir de kirpiklerinde mor rengi pek belli olmamış fotolarda,ışıktan sanırım,benim de gözlerim yeşil,belli olan bir ışıkta tekrar çeker misin rica etsem?belki ben de almayı düşünebilirim de :)

    YanıtlaSil
  2. Merqure, eve cnm ya çabuk kuruduğunu okudum birkaç yerde.. ama kalıcılığından çok memnunum, kurusa bile yenisini alırım sanırım :) Mor tonu pek belli olmuyor evet zaten tam olarak mor değilde bordomsu mor gibi ve kirpiklere sürünce fırçada durduğu gibi durmuyor ama senin için daha güneşli, ışıklı bir ortamda tekrar çekeceğim, eklerim buraya :)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler,ben de zaten ben morum diye bağıran diil de daha koyu olan bişi arıyorum,göz renklerimiz de yakın,farklı ışıkta tekrar görürsem alabilirim sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba hayırlı olsun güzel günlerde kullanın
    ben de hem siyah hem no 3 u kullanıyorum

    yapışmaması için ilk katı sürdükten sonra çok iyi kuruduguna emin olun sonra uygulayın
    fırcasını ayda bir ılık sampuanlı suyla yıkayın kuruduktan sonra tüpe sokun

    ve ben bir-iki ayda bir kaynar su damlatıyorum içine
    yıllardır böyle kullanırım
    hiçbişey de olmuyor

    mavi rengi çok öneririm no 3
    sevgiler
    Senem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senem bu tekniği deneyebilirim çünkü fiyatı pahalı ve dayanıklı olsun isterim :) teşekkür ederim

      Sil
  5. merqure, oda sıcaklıgında bekletirseniz eskı kıvamına gelir
    ayrıca bu rımelın ılacı kaynar su! 4-5 yıl oldu herhalde hep alırım, kurumaması ıcın yapılacak tek sey bu

    zaten icinde mikrop üremesini önleyici bazı koruyucular var

    asla endise etmeyin

    senem

    YanıtlaSil
  6. SELAMLAR, ben de mürdüm rengini kullandım ve çok memnun kaldım, daha sonra mürdümünü bulamadım daha morumsu bir rengini kullandım, mürdümün aksine sürdüğüm belli olsun diyorsanız moru tercih edebilirsiniz. ama ben mürdümden gerçekten cok memnun kaldım,simdi sadece ufacık bir sorum var :) bitti diye atmıstım kodunu hatırlayamıyorum mürdümün neydi acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar PL_PL_PL, morunu bende merak ediyorum, evet daha çok belli oluyor gözlerde, kodu 09 numara plum rengi olarak geçiyor, Tekin Acar'dan almıştım ben, imkanın varsa standdan bakabilirsin :)

      Sil
  7. Ben yıllardır siyahını kullanıyorum. Bir arkadaşımın kirpiklerini görüp beğendiğim için almıştım. O da başka birinden görüp almış. Kirpiklerimi dökmeyen ve anında müthiş uzun ve dolgun bir görüntü veren tek rimel. Benden görüp deneyen ve bu rimele saplanıp kalan çok kişi oldu. Kurumaya başlayınca içine 2 damla su damlatıp bir gece bekleterek kullanın. Kurudukça bu işlemi tekrarlayın. 2 ay daha kullanırsanız bu şekilde. Pahalı bir ürün ama kesinlikle değer. Göz bu sonuçta, önemli bir olay :)

    YanıtlaSil
  8. Ben yıllardır siyahını kullanıyorum. Bir arkadaşımın kirpiklerini görüp beğendiğim için almıştım. O da başka birinden görüp almış. Kirpiklerimi dökmeyen ve anında müthiş uzun ve dolgun bir görüntü veren tek rimel. Benden görüp deneyen ve bu rimele saplanıp kalan çok kişi oldu. Kurumaya başlayınca içine 2 damla su damlatıp bir gece bekleterek kullanın. Kurudukça bu işlemi tekrarlayın. 2 ay daha kullanırsanız bu şekilde. Pahalı bir ürün ama kesinlikle değer. Göz bu sonuçta, önemli bir olay :)

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;