Pazar, Ekim 14, 2012

Sigma Essential Kit Göz Makyajı Fırçaları E05, E25, E30, E40, E55, E60, E65, E70



Herkese iyi pazarlar! :)

Daha önce aynı kitin içinde bulunan yüz makyajı fırçalarından bahsetmiştim. Bu yazıda göz makyajı fırçalarından bahsedeceğim.


 E40 Tapered Blending Brush

İyi bir karıştırma, blending fırçası. Crease bölgesinde güzel çalışıyor. En başta pek kullanamadım ama artık kullanabiliyorum. Yumuşak bir yapısı var. Kıl yoğunluğu ideal.



E60 Large Shader

Bu fırça ile tüm göz kapağınıza, hatta kaşlarınızın hizasına kadar kolayca far uygulayabilirsiniz. Krem farları çok güzel yayıyor. Fırçası geniş olduğu için kullanması biraz zor ama özellikle açık renkli farları kullanırken daha rahat edersiniz.
 

Sigma E70 Medium Angled Shading

Neden medium dediklerini pek bilemiyorum çünkü bununda fırçası -bana göre- geniş.
Kaş kemiğine doğru olan bölgede kullanılabilir, yumuşak olduğu için blending içinde uygun. Kaş şekillendirmede de kullanan var ama ben henüz denemedim, çünkü biraz fluffy :) Ben daha tok duran fırçaları kullanıyorum kaşlarımı boyamak istersem.


E55 Eye Shading Brush

İşte bu setin enn sevdiğim fırçası :) Bazı postlarda göz makyajı foroğraflarım var, görmüşsünüzdür öyle çok büyük gözlerim yok :) Bu yüzden böyle orta boy hatta ufak fırçalar beni daha çok mutlu ediyor. Kılları biraz yoğun. Farı yoğun sürebilirsiniz bu fırçayla.

Bu arada, bu fırça şu yazımda bahsettiğim Coastal Scent Pink Oval Fluff Shadow Brush ile bana göre yüksek oranda aynı performansa sahip.
 

E30 Pencil Brush

Yumuşak bir yapısı var, kirpik diplerine sürdüğünüz göz kalemlerini dağıtıp, daha smokey bir görünüm vermek için kullanılabilir veya göz pınarını aydınlatmak içinde uygun olabilir.
 

E05 Eyeliner Brush

Bunu seviyorum! En güzel eyelinerlarımı bununla çekiyorum :) Yani sayesinde eyeliner işini becerdim :)) Jel eyelinerları bununla sürebilirsiniz hatta kalem şeklindeki eyelinerın ucunu fırçaya değdirip o şekildede sürebilirsiniz. Biraz kalın bir sonuç alınıyor, daha ince görünüm için bir sonraki fırçayı öneririm.


E65 Small Angle

Daha ince eyeliner çekebilmek için bu daha ideal. Kirpik diplerinde, özellikle alt kirpik dibinde güzel işe yarıyor.


E25 Blending Brush

Bunu kitin yanında hediye olarak gönderdiler. Yapısı güzel gibi ama blending için biraz sert gibi. Yinede işime yarıyor.
 


Toplu görünüşleri



Umarım beğenmişsinizdir ve sipariş vermek isteyenler için işe yarar bir post olmuştur :) 

Hoşçakalın!

2 yorum:

  1. merhabafırcalar cok guzel bayıldım!

    siparisi nerden veriyoruz acaba? fiyatları nedir?
    teşekkürler

    Senem

    YanıtlaSil
  2. Senem bu linkden satın aldım ben sende oradan bakabilirsin http://www.sigmabeauty.com/Complete_Kit_p/ck001.htm

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;