Pazartesi, Ekim 15, 2012

NARS Smudge Proof Eyeshadow Base


Cildim ve dolayısıyla göz kapaklarımda yağlı olduğu için primersız bir göz makyajı düşünemiyorum :) İlk primerım Elizabeth Arden Eye Fix Primer'dı. Performansını pek beğenmeyince yerine UDPP geldi, performansı, farı tutuşu ve göz kapağında birikmeye engel olması açısından çok çok iyiydi fakat yurtdışı alışveriş yasağı ve Urban Decay ürünlerinin Türkiye'de satılmıyor olması (Naked2 Palet hariç, çok şükür o geldi :)) beni NARS'a yönlendirdi.

Urban Decay ve NARS, İkisininde performansı ve göz makyajında kalıcılık sağlaması benim deneyimlerime göre aynı.

Fiyatını hatırlamıyorum 55-60 TL civarı olabilir ama göz kapağına minicik bir dokunuş bile yeterli, ayrıca yağlı ciltlilerinde saatlerce göz makyajını akmadan taşıyabilmesi için mucize bir ürün. Bence değer..

UDPP ile aplikatörü benzer gibi ama şişesi UDPP'den daha iyi, en azından sade ve düz :) UDPP'nin dış kabı soyuluyordu, bunda öyle bir sorun yok, kadifemsi bir kabı var.


Ürünü yaklaşık 5-6 aydır kullanıyorum, henüz bitmedi, biteceğide yok gibi :)

Bildiğimiz NARS ambalajı, sade ve şık


Aplikatörünün kullanımı kolay


Beyaz renkte durduğuna bakmayın, yayınca kolayca emiliyor ve renksiz bir hale geliyor


Bileğime Urban Decay NAKED 2 palette bulunan en koyu renklerden biri olan BUSTED rengini sürdüm.  
Soldaki direkt bileğime sürülmüş hali. Sağdaki ise NARS Primer üzerine sürülmüş hali.
 

Buradada flaşlı hali..

Primersız olan kısma farı sürerken biraz bastırarak sürdüm, yinede primerın üzerine sürülen yerdeki gibi olamadı, yanına bile yaklaşamadı :)


Burada ise bir ıslak mendil ile bileğimi sildim, primer olmayan yer hemen temizlenirken, primer olan yer gördüğünüz gibi tam gitmedi, farı resmen kilitlemiş :)
 

Cilt tipiniz kuru veya normal bile olsa bence alınası bir ürün. Bitince tekrar alırım evet, kesinlikle :)

5 yorum:

  1. Merhaba, web sitenizi google'da makyajla ilgili web sitelerini gezerken buldum. Ben de makyaj videolariyla ilgili bir web sitesi açtım ve sizin gibi tecrübeli isimlerden tanıtım için yardım rica ediyorum. Kısa da olsa bir yazıyla veya sosyal medyada makyajvideolari.com 'dan bahsedebilirseniz cok sevinirim. Tesekkurler, Deniz

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben de nars'ın bu ürününü kullanıyorum ve bitmek üzere.yine bunu mu alsam UDDP mi karar veremedim.sen ne dersin ikisini de kullanmış biri olarak (:

    YanıtlaSil
  3. ginger, bence ikiside ayni gibi bence, bi ayrim yapamadim:) udpp de iyidir pisman olmazsin:)

    YanıtlaSil
  4. sephora'da urban decay bir daha gelmeyecek dediler, bu yüzden o bitince bundan alırım herhalde, karşılaştırma için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüh yaa, biz UD ürünlerinin devamı gelecek diye ümit ederken gelmeyecek olması kötü olmuş :( primer konusunda narsda çok iyi bence, udpp ile başa baş gidiyorlar bence. güle güle kullanın :)

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;