Salı, Ekim 23, 2012

ELCA Company Store Haul :)


2 yıl aradan sonra nihayet Company Store'a uğrayabildim.. 

Zararlı çıktım sanki :) Şöyle söyleyeyim; yılbaşına kadar gerçekten kozmetiğe ara vermem şart oldu! :)

Bobbi Brown makyaj ürünleri çeşitliliği ve benim yağlı cildime uygun Clinique ürünleri olması çok işime yaradı. Hala daha keşke şunuda alsaydım, yedekleseydim diyorum ama şeytana uymak yok, almayacağım :)

Bobbi Brown seviyorsanız mutlaka gidin, allıklar, göz kalemleri, rujlar, gel eyelinerlar ve benim daha hatırlayamadığım birçok ürün vardı.

Estee Lauder ürünleride iyiydi. Ama mesela MAC'de pek çeşit yoktu. Olanlarda gümüş rengi ruj mesela? :) 4lü farları ve ojeleri güzeldi MAC'in sadece.

Clinique'ın 2 tane allığı vardı pembe ve şeftali tonlarında gayet sürülebilir renklerdi, chubby sticklerin her rengi vardı. Clinique maskaraları göz kalemleri, 1-2 çeşit fondöteni.. 

Bakın saydıkça kendimi oradaymışım gibi hissediyorum :)

Bu arada Company Store'a giden birkaç arkadaşımız ve bende (ilk gidişimde) hemen hemen tüm ürünlerin tester gibi kutularının açıldığından, denenmedik ürün kalmadığından bahsetmişlerdi fakat bu sefer evet açılmış, hafifçe denenmiş ürünlerde vardı ama birçoğu sıfırdı ve dokunulmamıştı. Bu açıdan mağazayı takdir ettim. Ürünler güzel korunmuş, bende seçtiklerimin kutularını açıp baktım özellikle göz ürünlerinde denenmiş olup olmadıgına baktım çünkü gözlerim çok hassastır, ucuz alalım derken sağlığımızdan olmayalım :) Aldığım ürünlerin hepsi kutuluydu, hatta aşağıda 2. resimde görecesiniz, Clinique güneş kreminin ağzında bulunan koruma folyosu bile duruyor.

Aldıklarım;

Clinique Anti Blemish  Oil Cleansing Mask

Clinique Anti Blemish Cleansing Foam

Clinique Super City Block SPF 40

Clinique SPF 50 Face Cream

MAC Sheen Supreme Lipglass Jasmine Honey

Bobbi Brown Corrector Light Peach (yedekledim)

Bobbi Brown Long Wear Gel Eyeliner Black Ink

Bobbi Brown Long Wear Eyepencils Smoke ve Black Plum renkleri

Bobbi Brown Rich Lip Colour Ruj Wild Rose

Bu resim dikey çekildiğinden biraz küçük çıkmış, üzerine tıklarsanız ürünler ayrıntılı görebilirsiniz..
  
Birçok ürünün ambalajı açılmamış ve denenmemişti..

Kullandıkça yorumlayacağım ama mesela dün akşam ve bugun denediklerimden Clinique maske harikaydı, super city block'da bugun surdum yuzume ve cok sevdim, yorum yazmak için daha fazla kullanmam lazım, yazıları gelecek :)

Totalde fiyata bakınca oldukça karlı, bunları sıradan bir parfümeri ya da AVM'lerden alsaydım 1,5 katını öderdim.. Faturaya bakınca biraz şok oldum fakat olsun, her zaman gitmiyorum ama ekim ayında kozmetik çılgını oldum denilebilir, yılbaşına kadarda kozmetik almıyorum ://

 


7 yorum:

  1. Maskeyi ben yaklaşık 2,5aydir kullanıyorum çok memnunum, çok güzel arındırıyor cildi, güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
  2. Aldıklarını güzel günlerde kullan.
    Canım rica etsem clinique güneş kremi, clinique super city block, clinique köpük temizleyici ve bobbi brown jel eyelinerın fiyatları kaç liraydı??

    YanıtlaSil
  3. Glaze, teşekkür ederim, maske evet başarılı gibi görünüyor, sende güle güle kullan :)

    Melal, Clinique güneş kremi 35 TL, Clinique Super City Block 39 TL, Köpük temizleyici 35 TL, Bobbi Brown gel eyeliner 40 TL, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. tekrar merhaba
    elcanın güncel telefonu ne acaba?ben bı numara buldum nette ama kullanımda degıl dıyordu
    teşekkürler

    Senem

    YanıtlaSil
  5. Normal mağazalarla baya bi fiyat farkı var.
    Ben güneş kremi almayı düşünüyorum bi ara elca'ya gitmem lazım.:)

    YanıtlaSil
  6. 0212 286 33 76 ELCA Company Store'un yeni telefon numarası, yalnız nakit geçmiyor kredi kartı kullanmanız sart, taksit yapılabiliyor. Bugün arefe günü ama açık olabilirler bir sorun isterseniz :)

    YanıtlaSil
  7. burada bir servet yatıyor :D:D:D


    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;