Çarşamba, Ekim 17, 2012

Bitenler / Çöpe Gidenler #2



Merhaba!

Bitenler baya fazlaymış bu sefer :)



1. Vaseline cocoa butter vücut losyonu. Bendeki küçük boyuydu, kokusunu beğenerek aldım, el kremi olarakda kullandım, deniz, güneş sonrası vücut losyonu olarakda :) Çok amaçlı olarak idare etti beni :) Bir daha almam sanmıyorum, Nivea, Arko losyonlardan pek farkı yok.

2. Isana asetonsuz oje çıkarıcı. Asetonsuz nasıl olurki? diyerek aldım, kullandım ama kokusu inanılmaz boğucu, birde parmaklarımı yapış yapış ediyor, garip birşey, beğenmedim.

3. CK Eternity Moment, 100 ml edp'ydi. Bu benim 2. ya da 3.  şişem :) Bu parfümü çok seviyorum, bende çok kalıcı ve bence çok kadınsı bir koku. 

4. Armani Mania edp 50 ml. Mania benim üniversite yıllarımda kullandığım parfümümdü. Buda benim için çok özeldir.. Hatırası, yaşanmışlığı vardır :) Tekrar alırım evet :)

5. Avon göz makyajı temizleme losyonu, gözümü fena yaktı, çekmecemin derinlerine koymuştum, yarısından fazlası doluydu ama artık çöpe gitti. 

6. Watsons Cracked heel cream, ayak, topuk kremi, kokusu naneli gibi, topukları yumuşattığı söylenemez. Bitti neyseki.

7. Down Under natural's kivili saç köpüğü. Benim saçlarımın doğal hali dalgalıdır, köpük -eğer saçlarım fönlü değilse- hergün kullandığım birşey, marketlerde satılan birçok köpüğü denedim, bu en iyilerinden biriydi. 

8. The Library of Fragrance Gin&Tonic, Gratis'e ilk geldiklerinde bunu beğenip almıştım, kalıcılığı sıfır, koku fena değildi, taze bir koku, bitirdim ama bu markanın parfümlerini bir daha alacağımı sanmıyorum.

9. Avon lotus shield, saç şekillendirici gibi birşey, 2 yıldan fazladır duruyor, avuç içine azıcık alıp sürdüm birkaç kere, elimi 3 kere sabunla yıkamama rağmen arındıramadım. İçeriği nedir bilemiyorum, 7/24 kremler gibi, yapış yapış, zaten artık Avon'da da satılmıyor sanırım, çok reklamı yapıldı ilk çıktığında ama bence tırt bir ürün. Bitmeden çöpe gitti.

10. Garnier tonik, buda 1-2 yıldır bitmedi, iyi olsaydı bitirirdim zaten. Dibinde az kaldı bende attım, pek faydasını görmedim gibi.

11. Gratiste satılan siyah nokta temizleme bantları. Cettua sanırım markası. Uzak Doğu ürünü diye hatırlıyorum. Bence iyiydi, siyah noktalarımın temizlendiğini gözlerimle gördüm, tek seferde kullanılıp atılan bir ürün zaten, bir daha alabilirim.

12. Seba-Med deep cleansing tonik, yağlı ciltler için, sample olarak vermişlerdi, güzel bir tonik ama denemek istediğim başkaları var :)

Bu seferlik bitirdiklerim bu kadar..

Hoşçakalın:)


1 yorum:

  1. Ne guzel bir suru urun bitirmissiniz, darisi benim basima :) blogunuzu yeni buldum ve takibe aldim. Belki sizde benimkine bir goz atmak istersiniz:) makyajinasli.blogspot.com

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;