Pazar, Eylül 09, 2012

Sigma Essential Kit Yüz Fırçaları F60, F40, F30, F50 ve F70


Merhaba,

Sigma Beauty Essential Kit'in icinde bulunan ve ten makyajinda kullanilan fircalardan bahsedecegim bugun size.

Göz makyajında kullanılan fırçaları ise bir sonraki posta sakladım.

Bu fırçaların bulundugu kiti 2011 kasım ayında sipariş vermiştim ve siparişim elime sorunsuz bir şekilde ulaşmıştı. Yurtdışından kozmetik alışverişi yasagını hepiniz biliyorsunuzdur. Sanırım bu yasaga fırçalar dahil degil ki bana sorunsuz geldi. Ahh bilseydim sorun çıkmayacagını, bu fırçaların turkuaz ve pembe saplı olanları vardı onları alırdım ama onların fiyatı daha yüksekti ve göze batar, gümrüge takılır diye almadım. Siyah olanları almak zorunda kaldım.

Sizde almak isterseniz buraya tıklayarak kitleri görebilirsiniz. Shipping ücretini bilmiyorum çünkü ben bu kiti Black Friday Free Shipping  kampanyası ile aldım. Her yıl Kasım ayının son cumasında A.B.D.'de 1 günlügüne free shipping kampanyası yapılıyor ve yanlış bilmiyorsam buna tüm online satıs siteleri katılıyor. Takip edin bence.

Neyse çenem fazla düsmesin hemen fırçaları göstereyim;

Yüz Makyajı Fırçaları

Göz Makyajı Fırçaları

 Ben bu yazıda yüz makyajından kullanılan fırçalardan bahsedecegim.

Bu arada bir not eklemek istiyorum, Sigma marka fırçalar tüm dünyada MAC fırçalar ile kıyaslanıyor ama bu yazıda bu olmayacak çünkü hiç MAC fırça kullanmadım ve kıyaslama yapamayacagım.

İlk olarak F40 Large Angled Contour Brush

 Bu fırçayı hemen hemen hergün allık sürmek için kullanıyorum, contour brush olarak geçiyor ama ben elmacık kemiklerim fazlasıyla belirgin oldugu için contour yapmıyorum, direkt istedigim allıgı sürüp çıkıyorum :) Bu fırça ile allıgı hafifçe sürebilirsiniz, rengi esit olarak hafifçe dagıtıyor, karsılastırma yapmak gerekirse The Body Shop allık fırça allıgı daha yogun dagıtırken bu fırça tam tersi çok yüzeysel geçis saglıyor.








F60, Fondöten Fırçası

Bu fırçayıda çok seviyorum, fondöteni dogal bir sekilde sürmeme yardım ediyor, likit ya da daha katı yapıda olan tüm fondötenleri çok güzel dagıtıyor. Resimde biraz kirli ama çok yumusak :)




F30 Büyük Pudra Fırçası

Bu fırça biraz sert, aslında dokununca yumusaklıgı iyi gibi ama yüzümde grçekten sert ve batıyor!

Benimkinde mi bir sorun var bilmiyorum ama ben pudra sürerken genelde şu yazıda anlattığım eco tools fırçamı kullanıyorum. Pek fazla söyleyebilecegim birsey yok, setin en büyük fırçası ama en sevilmeyeni.





F50 Duo Fibre Fırça

Genelde fondöten sürmek ya da F60 ile sürdüğüm fondötenin daha dogal ve ince görünmesi için bununla üzerinden geçiyorum. Bu fırça hakikaten en agır, en yapay fondötenlerin bile daha dogal durmasını sağlıyor.






Son olarak F70 Concealer Fırçası

Göz altı kapatıcılarını genellikle yüzük parmagım ile sürerim, pek fazla fırça kullanmam, fırça ile sürünce daha kalın ve yapay bir görünüm oluyor ama bununla yüzümde kapatmak istedigim lekeler olursa noktasal olarak kullanıyorum, işe yarar, kaliteli bir fırça, sadece ben pek fazla tercih etmiyorum.





Fırçalarımı eskiden açıkta kalemlik gibi, dik olarak özel aldıgım kaplarda tutardım ama çok fazla tozlandıkları için artık çekmecemde saklıyorum, Mudo'dan aldıgım çatal bıçak kasık takımının ahsap kutusu işime çok yaradı, bu sekilde çekmecemde saklıyorum :)


Bir sonraki yazımda aynı kitin içinden çıkan göz makyajı fırçalarından bahsedecegim.

Herkese sendromsuz bir pazartesi ve iyi bir hafta diliyorum!



7 yorum:

  1. Ben de hic sigma alip kullanmadim genelde nars ve ecotools favorilerim 2-3 de macim var

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, canım sen oriflame matlaştırıcı gündüz kremi kullanıyormuşsun bende almak istiyorum nasıl acaba memnunmusun

    YanıtlaSil
  3. audrey ecotools vd maclerde guzel, sigmada fena degil:)

    mervehyll 2 sene once kullanmistm ama pek memnun kalmadm cnm..

    YanıtlaSil
  4. fırçayı yıkadıktan sonra saç kremi de kullanırsanız yumuşuyor fırçalar. zeytin yağı kullananlar da var ama onu temizlemek zor olur herhalde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Secil saç kremi mantikli geldi denemek isterim sağol :)

      Sil
  5. Ecotools fırçalarımla çok mutlu olsam da Sigma fırçaları da çok merak ediyorum,hem çok çeşitli hem de çok kaliteli görünüyorlar.
    Bloguma da beklerim,sevgiler,
    http://kozmetikturu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Ooh very nice Sigma face brushes! I will have to try some! :)

    Check out my blog if you get the chance!
    http://fabulousfinds4.blogspot.com


    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;