Pazar, Haziran 17, 2012

Orly Star Spangled

Bu ojeye bayılıyorum! İlk defa Pınar'ın blogunda gördüm sanırım :) Ve hemen sonrasında ilk bulduğum yerde aldım zaten :) Kırmızı ojelere bayılırım, bu ise en çok sürdüğüm kırmızılardan biri.

Star Spangled jelly görünümlü, ilk katta değilde ikinci hatta bana göre -çok gerekmesede- üçüncü katta tam olarak rengini veren, sürümü kolay, kaliteli, günlerce dayanan ve çabuk kuruyan bir oje.

Bu aralar Orly ojeleri çok takip eder oldum, çok kaliteliler, renk seçenekleri ve tonları çoğu zaman benzersiz.

Tırnaklarımın kenarları pek iyi görünmüyor, fotoğraf çekimleride öyle :(

 Flaşlı ve yapay ışık altında



Doğal, gün ışığı altında



1 yorum:

  1. Paylaşımlar çok güzel ve yararlı gerçekten.Benq servisi olarak takipteyiz biz de.

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;