Salı, Mayıs 01, 2012

Orly Rage

Merhabalar,

Blogumda çok fazla oje yazısı olmamasına rağmen aslında ben bir oje, el-tırnak bakımı hastasıyım :) Orly ojeler benim uzun süredir takip ettiğim ojelerdi ama eczanelere gidipde satın almaya vaktim olmamıştı. Yine imdadımıza online alışveriş denilen tatlı şey yetişti ve ben kendimi Online Eczanem'de buldum! :)

Rage Orly'nin Foil FX koleksiyonuna ait bir renk, koleksiyona baktığımda en çok dikkatimi çeken renk bu olmuştu. Sadece bu rengi değil, birçok rengini daha aldım, onlarda yakın zamanda fotoğraflanıp burada yer alacak.

Rage bronz/pembe/gümüş?? yansımaları olan, ne şişesinde ne de tırnağınızda tek bir tonda sabit kalamayan bir renk :) Bu ikinci sürüşüm ve ilkinde gören herkes ojen ne renk, numarası, markası ne diye sormuşlardı :) Çok dikkat çeken şık bir renk, parlak yansımalı olmasına rağmen bence zarif.

Bu oje yaklaşık 2,5 gündür tırnaklarımda, ince 2 kat sürüldü ve koruyucu olarak Sally Hansen Insta Dri kullanıldı. Hala 1 gün daha gidebilir sanki (: Insta Dri sürmeden bile kendi kendine çabucak kuruyan bir oje ama ben yinede dikkatsizliğimi bildiğim için :) mutlaka oje kurutucu sürüyorum.

Orly ojelerin gramajı diğer ojelere göre daha fazla, dev bir şişesi var ve 18 ml. Kapağı silikonlu gibi ve bu sayede ojenizi sürerken fırçayı daha kolay tutabilir ve elinizden kaymasını engelleyebilirsiniz.






3 yorum:

  1. Orly ojeleri ben de çok seviyorum, rage çok güzelmiş! güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. merhabalar :) bende bloguma bekliyorum http://bugunnesursemm.blogspot.com/

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;