Pazar, Mayıs 06, 2012

Nisan 2012 Favorileri

Blogumda ilk defa favori ürünlerimi yazacağım, heyecanlıyım :)


Bu ay pek ayrıntılı makyaj yapmadım, yinede sürdüm birşeyler :)



Sol baştan; B&B Works Cozy Autumn Vanilla dudak parlatıcısı. Bunu bu kışın başlarında B&B Works yeni açıldığında kokusuna bayılarak almıştım, nemlendirme özelliği pek yok ama tadı güzel, parlatması çok rahatsız edici değil, yağlı gibi durmuyor, az makyajla güzel gidiyor.

Blistex lip tone, bildiğimiz bilstexlere göre nemlendirmesi, çatlamış dudakları tedavi etmesi biraz daha zayıf ama ben nude rengine bayılıyorum, sürekli çantamda :) Bi ara ayrı bir yazı yazabilirim.

Shady Lady Vol.2 far paletini şurada yazmıştım. Renklerin hepsini seviyorum, yapıları, sürümü çok kaliteli, rahat. Bu palette en çok just this once jamie ve insane jane renklerini kullandım.


Garnier B.B. Cream (light), Gratis'te başka ihtiyaçlarımı almak için dolaşırken gördüm, zaten uzun zamandır yurtdışında çok ünlüydü BB kremler. Günlük olarak ihtiyacımı karşılıyor, yüzümde kalıp gibi durmuyor, çabucak emiliyor ama gün sonunda inanılmaz yağlanma ve parlama olabiliyor, yinede fondöten veya pudra sürmekten beni kurtardığı için favorimdir :)

Estee Lauder concelaer, şurada yazmıştım. Çekmecemde uzun zamandır bekliyordu, başka ürünlere dalmıştım ama bunun kalitesi başka! Göz altlarımdaki kahverengi halkalar biraz geçti bu aralar (vitamin takviyeleri alıyorum) aydınlatıcı olarak güzel bir ürün :)



Sally Hansen Insta-Dri bundan sonra benim asla vazgeçemeyeceğim, geç bulduğum bir ürün:) ojenizi sürdükten sonra 2 dk. bekleyin, üzerine insta dri sürün ve 30sn. sonra ojenize dokunabilirsiniz! Ben şimdiye kadar Sally Hansen ve Orly marka ojelerin üzerinde denedim, sonuç mükemmeldi, flormar ve pastel ojeler ile de deneyeceğim, ojenin dayanıklılığını arttırıyor ve kesinlikle kupkuru yapıyor.

Yanındakide Oriflame vanilya aromalı balm. Çok yönlü bir ürün, kuruluk yaşadığınız bölgelere sürebilirsiniz. Önceleri yalnızda dudaklarıma sürdüm, gece yatmadan önce sürdüğümde sabahları yumuşacık dudaklar ile uyanıyorum, şimdilerde yalnızca tırnak etlerime sürüyorum, kesinlikle yumuşacık yapıyor, hatta vazelinden dahada etkili.




La Roche Posay Tinted 50+ Anthelios XL yüz için renkli güneş koruyucu, çooook akışkan bir ürün, yüzünüzde yok gibi, hiç ağır değil, renkli olması yüze aynı zamanda hafif bir canlılık kazandırıyor. Bu yazı bununla geçirebilirim.

Sebamed tonik, akneli ciltler için, online eczanem'den tester olarak göndermişlerdi, büyük boyunu alabilirim, cildimi yormadan nazikçe temizliyor ve berraklaştırıyor.

Bioderma Sebium Pore Refiner, burada yazmıştım. Sabahları yüzümü yıkayıp temizledikten sonra bunu sürüyorum, aydınlık bir görünüm veriyor, çok düzenli kullanımda gözenekleri sıkılaştırıyor.

Biderma Sensibio H2O, İvana Sert gibi diyesim geldi, BİZİMLESIN :) Bundan bir bidon :) daha var, göz makyajımı özellikle rimeli çıkarmak için oldukça başarılı :) Hep benimlesınnn :)



Amway Body Series roll-on, bunuda asla bırakmam, tertemiz, mis gibi, istediğiniz kadar koşun, oynayın, terleyin  asla koku oluşmasına izin vermez, bu yaz ondan çok büyük beklentilerim var :)

Yine Amway'den Glister ağız yıkama suyu, bu konsantre bir ürün, kabına 3-5 fıs sıkıp üstünü su ile doldurun, ağzınızı çalkalayın, asla yakmaz, hiç koku bırakmaz ve konsantre olduğu için çok uzun süre gider, diş problemleri yaşıyorsanız, ağız kokusu ile baş edemiyorsanız mutlaka deneyin, soğan sarımsak falanda neymiş? Hiç yememiş gibi olursunuz :)

Birçok kişinin vazgeçemediği, Bettina Barty Vanilla, Almanya'dayken almıştım, nemlendirmesi, kokusu harika :) Duş jelide vardı o bitti, bu yaz yine almak istiyorum Alamanya'ya gidersek :)



Gliss color protecr şampuan ve saç kremi, ne varsa Gliss'te var benim için, diğer market şampuanlarını çok denedim ama gliss gibi olamadı hiçbiri, diğer serilerinide sevdim ama şu sıralar saçlarım kızıl-kestane olduğundan boyalı saçlar için olan seriye geçtim.

Ultimate repair çift fazlı spreyden belkide 8-10 şişe bitirmişimdir, banyodan sonra saçlarımın suyunu havlu ile alıp bunu sıkıyorum, diplerine pek sıkmıyorum, kulak hizam ve altına, saçlarıma bakım yapıyor ve bukleleri inanılmaz yumuşak oluyor, sabah uyandığımda (saçlarım dalgalıdır) saçlarıma su dalgası yapmışım gibi, bundanda kesinlikle vazgeçmem!

İşteee bu kadar, umarım zevkle okumuşsunuzdur, bundan sonra önümüzdeki aylarda da favorilerimi yazmaya çalışacağım, hepinize mutlu pazarlar..:)


6 yorum:

  1. Canım benimde kendime şu ara güneş koruyucu arayışlarım var. ama emin olamıyorum bir türlü. Aklımda La roche da var, fondoten altına kullanınca çok ağırlık yapar mı? bilgin var mı?

    YanıtlaSil
  2. SWL bu postta bahsettiğim ürün kesinlikle ağırlık yapmaz cnm renksiz olanıda var kesinlikle tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  3. blistexi merak ettim ama ev balm kaynıyor:(

    YanıtlaSil
  4. glıssin şampuanları bana hiç yaramadı ama o fısfıslı olanını denemdim bunu mutlaka deneyeceğim..tşkrler
    bu da benim bloğum ben de beklerim http://berrinnsbeautybag.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. kitten, benimde ev, çantamın içi kullanmadığım, kullanmaya üşendiğim balmlar ile dolu :)) ama bu renk veriyor bak farklı bişi :))))

    berrin ben glissten hep memnun kaldım spreyide muhteşem!!

    YanıtlaSil
  6. Oriflame'in minicik balmına bayılıyorum mucize benim için:)

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;