Pazar, Mayıs 20, 2012

Bitenler #1

Bitenler arasında makyaj malzemesi yok, pek yapmıyorum ondan mıdır (:


1. Natural's Nude şampuan, nemlendirici etkili olduğu için almıştım, sülfat, paraben, vs. içermiyormuş ama hem Gliss'ten daha memnun olduğum için hemde artık saç rengimden dolayı color protect şampuanları seçmem gerektiği için bir daha almam. Gliss candır :)

2. Amway Satinique arındırıcı şampuan, saçlarım yağlı olduğu için almıştım, normalde bu tür arındırıcı şampuanlar saçlarımın uçlarını sert hatta kazık gibi yapar ama bunda bu olmadı, saçlarım hem arınmış hemde yumuşaktı, yağlanma sorunu olanlara tavsiye ederim.

3. Gliss Ultimate repair serisinden çift fazlı onarım spreyi, bu üründen indirimde görünce 2 şişe daha aldım :) kolay kolay bırakmam, durulanmayan bakım ürünümü buldum!

4. Dalgalı saçlarım için saç köpüğü, fiyatı bana biraz fazla geliyor 17TL'ydi yanlış hatırlamıyorsam, gür ve hacimli saçlarım var, şimdilerde Hobby'den bir köpük aldım hem yarı fiyatına hemde sanki Hobby'ninde kalitesi Loreal'den farksız olmuş gibi. Köpük işte :)

5. Bitmeyen ama bozulan, yapısı değişen, sulanan ojelerim..

6. Oriflame ayak kremi, tarçın kokulu, buda güzel, kokusu dahada güzel :) Elimde yedekleri var onları kullanıyorum.

7. Neutregona göz makyajı temizleyicisi, çok fazla yağlı, benim cildim zaten yağlı.. Göz kapaklarımda ağırlık yapıyor sanki, ferahlık vermiyor. İlk ve son şişem oldu, Bioderma Sensibio H2O bunun yerini çoktan aldı bile :)

8. Oriflame pure skin yağlı ciltler için tonik, bundan tekrar alabilirim güzeldi.

9. Avon Clearskin yağlı ciltler için temizleme mendilleri, makyajı güzel çıkarmıyor ama tonik yerinede kullanılabilir, kokusu ise inanılmaz keskin!!!

10. Nivea lip balm, çok fazla işime yaramadı, özellikle kışın Nivea'lar benim işime yaramıyor.

Hepinize sendromsuz bir pazartesi, güzel bir hafta diliyorum :)

2 yorum:

  1. avon mendillerden ben de kullanmıştım, benim makyajımı rahat çıkarıyordu ama zaten yarısı gün içinde yağlı cildimde eriyip çıkıyor, ondan olabilir:)

    YanıtlaSil
  2. Apple Servisleri olarak paylaştığınız bağlantılardan dolayı teşekkürlerimizi sunarız.Güzel paylaşımlarınıza devam etmeniz dileğiyle.

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;