Pazar, Nisan 01, 2012

Bioderma Ve Eczanemizde.com Siparişlerim

Bu yazıyı yazmak için bilerek bekledim çünkü gerçekten bu ürünlerden beklentilerim yüksekti, Bioderma ürünlerini, özellikle yağlı ve karma ciltler için üretilmiş olan Sebium serisini denemeyi çok istiyordum, Eczanemizde.com online alışveriş sitesindeki Bioderma kampanyası, uygun fiyatlar ve hediyeli ürünler dikkatimi çekti ve istediğim tüm ürünleri oradan sipariş verdim. Siparişimin alınması, kargoya verilişi ve paketleme çok iyiydi.

Tester beklentimde vardı ama kutunun içinden hiç tester çıkmadı, belki bir dahaki sefere :)

Eczanemizde online alışveriş sitesini tavsiye ederim, kampanyalarını takip edin ve indirimlerinden faydalanın :)

Şimdi gelelim aldıklarıma..

Sebium Pore Refiner + Sebium AKN (yanlarında Sebium jel temizleyici hediye)

Sensibio H2O bir alana ikincisi bedava



Ne alacağımı seçerken birazcık kafam karıştı ve zorlandım, çünkü çok fazla kampanyalı ürün vardı, onu alana bu hediye, şu hediye falan.. Ama benim aklımdakiler netleşince karar verebildim, öncelikle gözenek sorunum vardı ve Pore Refiner'ı istiyordum, siyah noktalar ve özel günlerimde çıkan sivilceler için AKN aldım ve yine ihtiyacım olan jel temizleyici hediyesi oldu.

Sensibio konusundada biraz kararsızdım çünkü benim cilt tipim için önerilen ürün Sebium olanıydı, pembe olanlar kuru ve hassas ciltler için uygun, benim gözlerim ve göz çevrem hassas ve bu ürünü özellikle göz makyajını iyi çıkardığı, tahriş etmediği için istiyordum, bu yüzden tercihim bundan yana oldu ama Sebium olanıda aklımda kaldı, oda artık bir sonraki siparişte olabilir..

Ürünlerden çok memnunum, cildimde gerçekten değişim var, cildim aydınlandı, daha canlı, daha taze görünüyor, çok aşırı yağlanmıyor.

İlk olarak her akşam yüzümü jel temizleyicisi ile yıkıyorum, hatta bazen sabahlarıda cildimi yağlanmış hissedersem sabahlarıda yıkıyorum.

Makyajıda güzel çıkarıyor, fazla kurutmuyor ve cildimi dengeliyor, bu tür mavi renkli jel temizleyicilerle aram hep iyidir zaten :)



Özellikleri ve kullanım talimatları;




Pore refiner ve AKN çok iyi bir ikili olmuşlar, ikiside sabah akşam kullanılabilir, ikiside göz çevresine gelmemeli, AKN cildimi aydınlattı ve daha berrak bir görünüm sağladı, pore refiner gözenek küçültücü ise mucizeler yaratmadı ama onunda etkisi var, özellikle günde 2 kez, sabah akşam kullandığım zamanlarda etkisini daha iyi görebiliyorum.

Cildimi kurutmuyorlar, AKN cildi güneşe karşı hassaslaştırabilir, bu yüzden güneşli havalarda sürüp güneşe çıkılmamalı ya da koruyucu sürülmeli.

Pore Refiner çok çok iyi bir makyaj tabanı oluşturuyor, bir nevi primer gibi :)

İkiside çok kolay sürülüyor ve cilt tarafından çabucak emiliyor.





Kutuların arkasında yazan bilgilendirmeler,

Vaadettiği değişimlerin hemen hepsini kendi cildimde gördüm diyebilirim :)






Ve son olarak H2O'lara geldi sıra, bunlarla göz makyajımı temizliyorum ya da cilt makyajım çok ağırsa jel ile yıkamadan önce pamukla tüm yüzümü H2O ile siliyorum, çok ama çok başarılı bir ürün, gözümü yakmıyor, kızarıklık yapmıyor, yağlı his bırakmıyor ve yağ butonları oluşturmuyor.

Su gibi birşey :) Hiç yoğun değil ama mükemmel temizliyor, gözümü 1 kez sildikten sonra pamuğa çıkanlara bakıyorumda vay bee diyorum :)






Sevgiyle kalın..


7 yorum:

  1. ikincisi bedava kampanyasını bende yakaladım harika oldu:)sende güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. gule gule kullan canım mavi temizleyiciyi benim de alasım var ama cilt de kuru. kararsızım..

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım.. Kendi ürünlerim biter bitmez ısmarlayacağım:)

    Sevgiler,

    http://nymphatthelake.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan fıstık, bu ürünler ömürlük inan bende aldım hala birincileri bitecekteeee ikincilere sıra gelecek :)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan şekerim benim cildim kuru acaba hangisini almalıyım kararsızım hala:(( ama eczanemizde.com benimde çok severek alışveriş yaptığım bir site...
    sevgiler
    ozlemtuana.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler yorumlarınız için :)

    Mavi temizleyici kuru ciltlere iyi gelmeyebilir,

    500 ml'lik H20 evet hiç bitmeyecek gibi, ömürlük sanki :P

    Bu ürünler kuru ciltlere pek gitmez arkadaşlar bence, H2O hariç ama.

    YanıtlaSil
  7. Pore Refiner'ın işe yarayıp yaramadığını çok merak ediyordum... sizin yazınızı okuduktan sonra işe yarar olduğunu düşündüm. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;