Pazar, Şubat 12, 2012

theBalm Time Balm Concealer (light/medium)

Eskiden beri hep problemli gözaltları, bazen şişkinlik, kahverengi halkalar, bazen yorgunluk ve uykusuzluktan çökmüş göz çevresi ile uğraşır dururum. Bu sorunu tamamen gideremedim. Cilt bakımı, kremler, losyonlar, serumlar ile çözmeye çalıştım ama kimi zaman benim istikrarsız kullanımım, kimi zamanda ürünlerin yetersiz oluşu ya da bu görüntünün genetik oluşu sebebiyle bir sonuç alamadım. Anne tarafımdada var böyle sorunlar..

Neyseki kozmetik çözümler var :)


Ürün görüldüğü gibi minik bir kavanoz içinde ve 1 aydır hergün bolca kullanmama rağmen pekde azalmadı, yoğun kıvamlı ve kapatıcılığı bence gayet yeterli. Amaaa kalıcı değil! Saatler geçince çizgi çizgi oluyor özellikle kaz ayağı denilen bölgede. Yoğun kıvamlı olmasına rağmen kuruluk yapmadı. Bunuda birazcık yağlı gibi duran kıvamına bağlayabiliriz..


Rengi biraz açık gibi gelmişti bana (light/medium rengi) koyu lekeleri kapatak için açık renkli kapatıcılar pek fayda sağlamaz ama öyle olmadı yani sonuçtan memnun kaldım, hem kapatıyor hemde aydınlık bir görüntü bırakıyor.

Arkasında for daytime, nighttime and bedtime yazıyor. Daytime, nighttime evet tamam ama bedtime kısmını pek anlayamadım. Web sitesindede açıklama bulamadım, belkide gece uyumadan önce sürünce bakım yapıyordur?? Ben yinede gözümde, yüzümde makyaj ile uyumadığım için bu konuda pek yorum yapamayacağım.


MUA'da 5 üzerinden 4 puan almış, güzel ürün, sırf kapatıcılığı uğruna
tekrar alabilirim :) Fiyatını hatırlamıyorum ama şu sıralar Gratis'te theBalm ürünlerinde %30 indirim var.




7 yorum:

  1. yazın mahrumiyet bolgesinden kurtulur kurtulmaz alacagım ilk ürün. bedtime dedikleri uyurken bile kullanılabilirmiş bakım yapıyormuş ne kadar guvenilir bilemem ama kapatıcılıgı ve nemlendiriciliği için alacagım.

    YanıtlaSil
  2. hemen bakıcam cnm the balm ürünlerini çok sevıyorum...

    YanıtlaSil
  3. ben denemedim bu ürünü ama fena değilmiş :D

    YanıtlaSil
  4. En açık rengini aldım bende geçenlerde. Problemli göz çevrem olmasa da verdiği aydınlık görüntüyü seviyorum. Güzel bir kapatıcı bence..

    YanıtlaSil
  5. SOunds good and I like the coverage.

    YanıtlaSil
  6. Make up kamuflaj kapatıcıyida tavsiye edebilirim

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;