Cumartesi, Şubat 11, 2012

Maybelline Affinitone 24H Fondöten #30 Sand

Bu fondöteni 1 haftadır kullanıyorum ve kullanırken hep iyiki almışım diyorum!!!


Drugstorelarda bulunabilecek fiyat&performans karşılaştırması bakımından oldukça iyi olan bir ürün bu, açıkçası ben 20-25 TL aralığında olan bir fondötenden bu kadar çok memnun kalabileceğimi tahmin edemezdim..

Maybelline standında Dream Satin Liquid Foundation ile bu ürün arasında kalmıştım, 24 saat kalıcı olduğunu görünce yağlı cildimi düşünerek fikrim buna kaydı.. Pompalı oluşu, şişesinin plastik falan değilde cam olması artı özelliklerinden. Yalnız renkleri birbirine çok yakındı ve mağaza ışığı altında 3 renk arasında seçim yapmak çok zor oldu. Neyseki eve geldiğimde de gün ışığında denedim ve sonuçtan memnun kaldım. Doğru rengi seçmişim :)




Uyguladıktan sonra çok doğal bir görüntü bırakıyor, miktarı biraz fazla kaçırıp, bol bol sürseniz bile yüzünüzde plastikmiş gibi durmuyor ve gerçekten gerçekten kalıcı!! Yağlı ciltler için çok uygun, parlama ve 2 saat sonra vıcık vıcık bir görüntü bu fondötende asla olmuyor. 24 saat kalıcımıdır bilemem yüzümde o kadar çok kalmadı ama diğer fondötenlere göre evet daha kalıcı.

Kapatıcılığı orta düzeyde. Bu hafta malum dönemimdeyim ve çenemde çıkan sivilcelerimi çok güzel kapattı :)



Şişenin arkasındaki ürün açıklamaları;


MAC NW 20'yim ve bu renk bana tam oldu.


Fondöten ve concealer ile ilgili bir-iki yazım daha olacak, şimdiden duyurulur :)

Güzellik ve sevgiyle kalın..




9 yorum:

  1. canım güzel bir ürüne benziyor.watsons a gittiğimde ben de deneyeyim bir :)

    YanıtlaSil
  2. elinin üzerinde çok güzel görünüyor gerçekten, hemde oil free. Bende deniycem ;)

    YanıtlaSil
  3. kuru cilde nasıl olur acaba?şu an ihtiyacım yok fondotene ama alternatif bulunsun aklımda

    YanıtlaSil
  4. yazın ilaç gibi geldi :) Bende bugün 10 numarasını aldım.Fondötenlerin cildimi yağlandırmasından şikayetçiyim.İnşallah memnun kalırım bende.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. evet bende 2 hafta once aldım ve görür görmez bişey onu al dedı bana ve harika memnunum muthıs bısey super kapatıyo ve gercekten makyajını sılmedıgın surece sankı yenı surmussun gıbı okadar kalıcı ve guzel kı fondoten almak ısteyıpte kararsız kalan kısıler kesınlıkle suphe etmeden bunu kullanmalı

    YanıtlaSil
  6. harika harika harka bı urun 2 hafta once aldım ve bısey bana onu al dedı o seye mınnettarım ıyıkı almısım okadar memnunum kı cok muthıs bı fondoten ve gercekten makyajını sılmedıgın surece sankı yenı surmussun gıbı duruyo saatler sonra bıle herkesın suphe etmeden alması gereken bı fondoten cok guzel ve fıyatıda bedava resmen

    YanıtlaSil
  7. mac teki sarı pembe alt ton benim kafamı karıştırıyor NW sarı mı pembe mi

    YanıtlaSil
  8. mac in alt tonları benim kafamı karıştırıyor NW pembemi sarımı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MAC'de NC sarı alt tonlu, NW pembe alt tonlu demektir :)

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;