Çarşamba, Kasım 09, 2011

MAC Dame vs theBalm Cabanaboy

theBalm'dan Cabanaboy'u alıp eve geldiğimde Dame ile karşılaştırmış ve bunlar aynıkiii diye birazcık hayal kırıklığına uğramıştım. Çünkü birbirinin aynı olan renkler bende dursun, kalabalık etsin, boşuna para verilmiş olsun istemem..

Birde siz bakın bakalım, aynı gibi dursalarda aslında ışıltı ve ton farkı var..

Benim tercihim kesinlikle Cabanaboy'dur. Dame'inde yeri ayrı ama Cabanaboy'un pigmenti, renk vermesi ve hafif ışıltısı bana daha çok hitap ediyor. Arada kesinlikle kalite farkı var onuda MAC'i çok sevmeme rağmen itiraf edeyim :))










10 yorum:

  1. Kesinlikle The Balm allıklar çok kaliteli, ve evet MAC'den bile daha kaliteliler...Ben de Frat Boy aldım ve çook sevdim tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  2. için rahat etsin bence. bunlar son derece farklı. cabana nın hem ışıltısı hem de şaftaliliği çok daha fazla. dame mat ve pembe

    YanıtlaSil
  3. mac dame allığı çok merak ediyordum,teşekkür ederim post için :)bence de ikisi farklı,ışıltılı ve mat oluşları bile tek başına farklılıklarını ispatlamaya yeter,güle güle kullanın,sevgiler,Işıl

    http://icimdekikedi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. bana biraz tuzlu geliyo ben hala flormardan yukarı cıkamayanlardanım :)

    YanıtlaSil
  5. pembe bir allık almak istiyrm postun fikir verdi;) teşekkürler....;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2011/12/ne-giydim-dugune-giderken.html

    YanıtlaSil
  6. Renkleri gercekten cok güzel! Cok Sevdim!

    YanıtlaSil
  7. Değerli yorumlarınız için teşekkürler, benim yorumuma gelince, benim için Cabanaboy daha değerli :)

    YanıtlaSil
  8. Kozmetik zevklerimiz aynı hemen hemen Cabanaboy'a bayılıyorum bende :)

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;