Cumartesi, Ekim 29, 2011

theBalm

theBalm'ı Türkiye'ye getiren ve oldukça uygun fiyatlar ile satışa sunan Gratis'e buradan teşekkürlerimi gönderiyorum. Yurtdışı alışveriş yasağının benim gibi kozmetik tutkunlarının canını sıktığı şu günlerde ilaç gibi geldi diyebilirim :)

Bu güzellikleri Nişantaşı Gratis'ten aldım. Oradaki satış görevlisi diğer ürün çeşitlerininde önümüzdeki aylarda gelebileceğini söyledi.

Bende hemen Shady Lady Palette Vol.2 ve Cabanaboy allık kaptım :)

Henüz yorum yapıp eleştirecek kadar kullanmadım, hatta palete elimi bile sürmedim ama kullandıkça yorumlayacağım, swatchlarıda gelecek tabikii :)
















7 yorum:

  1. Off şu far paletine bayılıyorum yaaa ama Gratis İzmir'de yoook :( Güle güle kullaan ;)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan ,ben de bu paletten alacaktım ama biraz simli geldi vazgeçtim;dudak dolgunlaştırıcı parlatıcı aldım ben de ama henüz denemedim:D

    YanıtlaSil
  3. Bende gratis'e teşekkürlerimi iletiyorum:) umarım bu şekilde devam ederler:)
    bende bu far paletini ve hotmama allığı aldım:) son zamanlarda sürekli onları kullanıyorum , gerçekten güzeller
    sende ürünlerini güle güle kullan canım:))

    YanıtlaSil
  4. keske maviyle ve yesilide eline sürseydin, nasil durdugunu merak ettim gercekten.

    YanıtlaSil
  5. cooooooook güzelmis palet ve alligida cok begendim, güle güle kullan : )

    YanıtlaSil
  6. Junkhead, İzmir'e de bir an önce açılması lazım çünkü çok güzeller :)

    luzumsuzisleruzmani, çokda simli değil cnm ya ben işyerinde bile kullanabiliyorum, abartı değil yani :)

    outletmakeup, ben diğer paletlere ve allıklarada saldırıp hepsini almak istiyorum :))) sende güle güle kullan cnm..

    Çirkin Hatun, bugün swatch yapmaya çalışacağım, dün fotoğraf makinemi hazırladım ama güneş batınca flaşlı çekime güvenemdim, renkler olduğu gibi çıksın istedim.. Ama geliyor fotolar yolda :)

    vivacım teşekkür ederim tatlım, bu markaya bayıldım ben :)

    YanıtlaSil
  7. vivacım bu kelime doğrulama olayını anlamadım ben nerden düzeltebilirim onu?

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;