Cuma, Eylül 02, 2011

Neutrogena Göz Makyajı Temizleyicisi

Bu ürünü ne zaman aldım pek net hatırlamıyorum ama sanırım bu yazın başlarıydı. Neutregona göz makyajı temizleyicisi çok iyidir, göz yakmaz, makyajınızı kolayca çıkarır, vs, vs.. Birçok yorumlar okudumda ondan sonra aldım galiba.



Sıvı halinde olan bu makyaj temizleyici çift fazlı. Böyle yarısı yağlı olan ve çalkalayınca birleşen ürünler genelde göz çevremde minik yağ bezecikleri çıkamasına sebep olmuştur ama bu sefer olmadı, bu açıdan çok başarılı.



Fotoğrafta görüldüğü gibi kapağını açınca şişenin ağzında neden bir tıpa gibi birşey yok? Ya da bana ambalajı eksik, hatalı olanı mı rastgeldi? O dediğim tıpa olmadığı için ve üründe sıvı kıvamda olduğundan, dikkat etmezseniz elinizdeki minicik pamuğa 10 pamuğa yetecek kadarı boşalabilir!! Bu yönünü hiç sevmedim..



Pamukla gözlerinizi sildikten sonra ILIK SU İLE DURULAYIN diyor ama inanır mısınız, ben bunu hiç okumamıştım, fotoğraf çekerken gördüm, yani makyajımı sildikten sonra hiç durulamadım ama bir kötülüğünüde görmedim :) Belki makyajı silip ardından yeni bir makyaj yapılacaksa, yağlı kalıntının tamamen temizlenmesi için ılık su ile durulamak gerekebilir.

Şişedeki ürün miktarı az değil, gerçi ben bu yaz öyle hergün pür makyaj gezmedim, dolayısıyla temizleyicilerle pek işim olmadı. Bu yüzden hemen bitiremedim, normalde en çok çabuk bitirdiğim şeylerden biri makyaj temizleyicilerdir.



Bir daha alır mıyım, alırım heralde.. Henüz herşeyiyle beğendiğim bir makyaj temizleyicim olmadı ama yinede drugstorelarda satılanların en iyilerinden biri bu bence.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sizde yorum yapabilirsiniz;