Çarşamba, Eylül 28, 2011

Mim :)

Makyaj Çantam'ın 3. yaş gününü kutlarken yaptığı ABC mimini gördüm ve eksik kalmayayım dedim :)

Blog sahibesine başarılı ve uzun ömürlü bloglamalar diliyorum :)


İşte CrescentQueen'in ABC'si :)



A – Aynaya ne sıklıkla bakarsın? Çok kez bakarım, çalışırken, yolda, evde :) Hatta yolda yürürken göz ucuyla bakarak vitrinleri ayna olarak kullanırım :)


B – Boy? 1.75


C – Cam objeleri sakarlıktan sürekli kırar mısın? Hayır pek fazla kırmam, en son ne zaman ne kırdım hatırlamıyorum bile :)

Ç – Çocuğun var mı? Yok.

D – Hiç diş çektirdin mi? Çocukken 2 tane çektirdim sanırım. Korkunçtu!
E – En sevdiğin renk? Yeşil..


F - Favori makyaj ürünün? Allık ve concealer.

G – Gümüş mü altın mı? Şu aralar altın merakım var ama öyle sapsarı değil, düşük ayarlı olanlardan, mesela bugünlerde altın rengi bir saat almayı hayal ediyorum.

H – Hiç hastanede yattın mı? Yattım. Ufak bir ameliyattı ama narkoz verildi yinede. Ameliyathaneye girerkenki kısmı çok duygusal oluyor, ailen arkandan sana bakıyor ya..  Allah kimseyi düşürmesin hastanelere.


I – Ihlamur sever misin? Severim. Papatya çayını daha çok severim :)


İ – İşin? Bunu cevaplamasam?☻

J – En sevdiğin oje markası? Essie'leri seviyorum, yerli markalardan Flormar.

K – Kediler/köpekler hakkında ne düşünüyorsun? Kediler kendimi bildim bileli dostumdur, oynarım, severim, internette kedi videolarını izlerim, eşimde bayılır ama ev kedimiz yok. Köpeklere karşı maalesef yenemediğim bir korkum var, özellikle sahipsiz sokak köpekleri ve saldırgan cinsleri gördüm mü yolumu değiştiririm, çok kovalanmışlığım vardır da ☺
L – Lakapların neler? Biraz düşündümde hiç lakabım yokki benim :)


M – Çaldığın müzik aletleri? En son ortaokuldayken blok flüt çalmıştım :)

N – Nerede oturuyorsun? İstanbul ♥

O – Güne başlarken olmazsa olmazınız? Haftaiçi iş yerinde kahve, haftasonu eşimle beraber kahvaltı keyfimiz olmazsa olmaz ☺

Ö – En sevdiğin özlü söz/deyiş? "Bana arkadaşını söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim."
2.si "Gecikmiş adalet, adalet değildir."


P – Pasta sever misin? Tramisu severim, sütlü tatlılara bayılırım. Pasta pek sevmem.

R – Nefret ettiğiniz ritüel? Töreler yüzünden kadınların ezilmesi, katledilmesi.

S – Sol elle mi yazarsın sağ elle mi? Sağ.

Ş – Şanslı mısındır? Evet birçok konuda şanslıyım.

T – Günde kaç kere saçını tararsın? Dalgalı saçlarımı sadece banyoda saç kremi sürdükten sonra tarayabilirim..

U – Sence uyum nedir? Birlikte yaşamaktan rahatsız olmak değil zevk almaktır.

Ü – Kendine rol model aldığın bir ünlü var mı, kim? Tamamıyla model aldığım biri yok. düşündüm birazda, valla aklıma kimse gelmedi :)


V – Oturduğun şehrin valisi olsaydın neler değiştirirdin? Trafik!! İstanbul'da trafiğe çıkabilecek araç sayısını azaltırdım, azaltamıyorsam yol alternatiflerini çoğaltırdım, birde taksiciler, dolmuşlar, halk otobüsleri.. Hepsine birer çözüm gerekli.

Y – Yaş? 27 :)

Z – Zalim insanlarla karşılaştığında ne yaparsın, onların nasıl hakkından gelirsin? Uzak dururum. Ne yapılabilir ki? O kadar çok zalim varki, hangi birinden kaçabiliriz? :)

1 yorum:

sizde yorum yapabilirsiniz;