Perşembe, Eylül 01, 2011

MAC Melba


İşte buydu aradığım, sanırım buldum, evet evet!! Işıltısı yok, renk vermesi gayet yerinde, ne kadar sürerseniz o kadar yoğunluk veriyor, birçok makyajla uyum sağlıyor :)

Kendisini bana öneren Marmara Forum MAC'deki Zeynep Hanım'dı sanırım, ismini yanlış hatırlıyorsam beni affetsin :) teşekkürlerimide göndereyim buradan :)

Bu arada Marmara Forum'daki MAC çalışanları çook şekerler, bunu yazmadan geçemeyeceğim, her ne kadar evime uzak olsada ihtiyacım olduğunda hep oraya gidesim var :)

Artık ben konuşmayayım efendim, resimler konuşsun, birçoğunuz bu allığı çoktaaaan keşfetti, kullandı, bitirdi belkide yenisini bile aldı ama benim hevesim daha çok taze bu bebek için :))


Resimleri daha büyük görüntülemek için üzerine tıklayın..







3 yorum:

  1. bu alligi bir ara bende nerdeyse alacaktim, sonra cok mat oldugu icin cekinmistim, ama herkes cok memnun sanki : )

    birde canim su kelime dogrulamayi kaldirsan cok daha kolay yorum yapilir, tabii istersen ; )

    YanıtlaSil
  2. Melba gibisi yoktur cnm ya al bencede :)

    YanıtlaSil
  3. Bende alışverişlerimi marmara forum MAC ten yapıyorum gerçekten çok bilgilendiriciler, allıkta çok güzelmiş ama aklıma soktun şimdi ama kendime bir dur! demeliyim...

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;