Pazar, Eylül 04, 2011

Cilt Temizliği

İyi pazarlar herkese :)

9 günlük tatil bu akşam sona eriyor :(( sevgili Lydia'nında şu yazısında bahsettiği gibi kara kara pazartesiyi düşünmeye başladım :/ Rujumla ayakkabı rengimi mi uydursam? ne yapsamda bu pazartesi sendromlarının en büyüğünden kurtulsam :))

Er ya da geç atlatacağız bunuda efendim konumuza dönelim :))

Cilt tipim yağlı ve akneye meyillidir benim.

Şimdiye kadar La Roche Posay, Neutregona, Murad, Clinique, Garnier ve hatırlayamadığım daha birçok yüz temizleme ürünü ve tonik kullandım ama bu ikili kadar cildimi berraklaştıran ve fazla yağını alanını görmedim.

Oriflame Pure Skin serisinden yüz yıkama jeli ve tonik.


Pompalı olan şişe yüz yıkama jeli, içindeki küçük parçacıkları sayesinde scrub etkisinide gösteriyor, kokuları hiç rahatsız edici değil ve uygulandıktan sonra yüze ferahlık veriyor, derinlemesine temizlediğini kullanır kullanmaz hissedeceksiniz :)

İçindeki mikro-topçukları şurada görebilirsiniz (üzerine tıklayın)


Toniğide yüz yıkama jelinden sonra kullanıyorum, onunda verdiği etkiyi seviyorum, cildimi yormuyor. Siyah noktaları azalttığı yazıyor ve evet gerçektende temizliyor, gözle görülebilir etkisi var.

İçeriklerinede bakalım;




Oriflame Pure Skin Serisinde bulunan diğer ürünler için şurayı ziyaret edebilirsiniz;

Bu arada bu seriden şu ürünüde kullanmıştım ama pompalı olanı kadar memnun kalmamıştım.

Serideki diğer ürünleri özellikle direkt sivilcelerin üzerine uygulanan bakım jellerini merak ediyorum. Sırada onlar var..



Bu yorumlar tamamen benim cildim için geçerlidir, farklı ürünler farklı ciltlerde değişik sonuçlar gösterebilir.

1 yorum:

  1. Oriflame markasi yok buralarda, cildine güzel geliyorsa simdiden tebrik edeyim, nekadari zor oldugunu biliyorum dogru ürünleri bulmak : )

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;