Pazartesi, Ağustos 29, 2011

Olmamış.. Avon Calming Effects Fondöten


Bir önceki postta Avon'un mucizevi göz kalemlerinden bahsetmiştim ya, şimdi ise yine Avon'dan çıkmış olan bence enn kötü, rezalet ürünle karşınızdayım.

Avon Calming Effects Fondöten..

Resmi daha büyük görüntülemek için üzerine tıklayın.


Resimdede görüldüğü gibi bu fondöteni alalı 1 ay olmuşken bile bu haldeydi, şişeyi yarıladım sayılır ve şişenin ortalarında sulanma, yağlanma, bozulma gibi belirtiler var. Şişeyi biraz çalkalayınca bile geçmiyor. Rengini zaten biraz açık almışım. (Ivory) Hadi bu benim hatamdı diyelim ama yüzüme sürdüğüm andaki o yağlı, vıcık vıcık hisse ne demeli? Tamam benim cilt tipim yağlıdır ama hiçbir fondötende bu kadar vıcık görünüm görmedim..

Avon indiriminden 12 TL gibi bir fiyata aldığımıda belirteyim. Ancak ürünün indirimsiz, normal fiyatı daha fazlaydı.

Sanırım çöpe gidecek, bozulma belirtileri iyice arttı,bu görüntüde bir ürünü yüzüme artık değdiremeyeceğim sanırım :/









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sizde yorum yapabilirsiniz;