Çarşamba, Şubat 16, 2011

Oriflame Triple Core Kalpli Ruj "Love Nude"

Şu sıralar Oriflame'ın ürünlerine takmış durumdayım :) Bence kalite bakımından fena değiller ve indirimli fiyatlardan faydalanmak lazım.

Kampanya 02 kataloğunda sevgililer gününe özel hazırlanmış bu rujun değişik renk seçeneklerini bulabilirsiniz. Ortadaki kalpli kısmı parlaklık, beyaz kısmı nemlendirme en dıştaki kısmı ise renk veriyormuş.

Bu ruj aşırı kremsi yapıda. Hatta ev sıcaklığında bile biraz eridi gibi geliyor bana, sürümü çok kolay, pek renk vermiyor ki zaten bende belli belirsiz durmasını istiyorum. Yinede biraz daha yoğun yapıda olabilirdi.

Nemlendirmesi fena değil. Kalıcılığı eh işte.

Ambalajı biraz daha kaliteli olabilirdi. Sevgililer gününe özel olsun diye aceleyemi geldi acaba :)










5 yorum:

  1. Ben çok beğendim yaa ama Oriflame değil de Avon alma şansım oluyor benim senelerdir .. Bu ruj tam benlikmiş,en sevdiğim rujlar böyle dudak tonunda olanlar ! Ambalajı da burdan çok cici görünüyor :)) Yakışmış sana daaa ;)

    YanıtlaSil
  2. wow ne güzel bir renk, bayildim <3 Ten rengine cok yakismis, dudaklarinin seklide zaten cok güzel <3

    YanıtlaSil
  3. junkhead, avondada güzel nude rujlar olabiliyor, takip etmek gerek.. sağol cnm..

    kartopu, dudaklarım az daha buyuk olsaydıııı!! :)

    YanıtlaSil
  4. fotoğraflardan tonu da ambalajıda hoş duruyo,bense seviyorum böyle belli belirsiz dudağı nemlendiren rujları

    YanıtlaSil
  5. Haklısın ... özellikle ambalaj ve ilk görünüm çok iç açıcı değil ama renk güzel , çok doğal

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;