Pazar, Şubat 13, 2011

Nivea Makyaj Temizleme Mendilleri

Makyajımı hergün yüz temizleme jeli ve yüz fırçası ile temizlerim fakat aşırı yorgun veya hasta olduğum zamanlarda bunu yapmaya üşeniyorum :/ Siz benim gibi tembel olmayın ama :) yinede bu ürünü öneriyorum :)

Cilt tipim yağlı ve akneye meyilli.

Öncelikle şunu belirteyim, yüzünüzde fondöten varsa bu üründen birşey beklemeyin. O kadarda etkili değil, zaten fondöteni bile derinlemesine temizleyebilen makyaj mendili yoktur sanırım. Ama rimeli, pudrayı, allığı güzel çıkarıyor ve ertesi sabah uyandığımda yüzümde yağlı his, sivilce gibi sorunlarla karşılaşmıyorum. Ürünün üzerinde kuru ve hassas ciltler için olduğu yazıyor ama benim cildimede iyi geldi. Birçok markaların mendillerini kullandım ama en güzeli ve cildimde sivilce yapmayanı buydu.

İçinde 25 adet mendil var ve makyajımın yoğunluğuna göre genelde bir defada 2 mendil kullanıyorum.

Bittiğinde, hatta bitmeden yenisini alıyorum.


7 yorum:

  1. göz makyajını güzel çıkarmasına şaşırdım.
    benım cildim kuru ve çok hassas. bu nedenle suyla çok temas etmemesi lazım ama ben suyla temizliyorum illaki :)

    YanıtlaSil
  2. Su ve temizleyici ürünlerin yerini hiçbirşey tutmuyor zaten, hassas ciltler için olduğu yazıyor, göz makyajını temizlemesinde bir sorun yok, rahatça kullanabilirsin canım :)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle yıllardır kullanıyorum ve çok memnunum. o kadar pratik ve yumuşakki. Ben alerjik biri olmama rağmen Nive temizleme mendilinde hiç sorun yaşamıyorum

    YanıtlaSil
  4. bendede "normal ve karma ciltler" için olanı var ve suya dayanıklı ürünleri de dahil olmak üzere fondotenimide kolayca çıkarıyor ben çok memnunum bunla yüzümü sildikten sonra bide tonikliyorum misss gibi oluyor herkese tavsiye ederiim :)

    YanıtlaSil
  5. peki içindeki mendillerin kurumasını nasıl engelliyorsunuz?Ambalaj sorunları var bu mendillerin

    YanıtlaSil
  6. Cerenim, yapısı evet çok yumuşak, göz çevresinde bile hiç tahriş yapmıyor.

    anqel. fondöteninide silebiliyorsa çok iyi, ben sanırım güvenmediğimden hep yüz temizleme jeli kullanıyorum, cildim akneye meyilli çünkü :(

    aylin, içindeki mendiller hiç kurumadı bende, sonlarına doğru, 1-2 mendil kuruyabilir belki, bandını sıkıca kapatıp, kapalı çekmecede tutarsan belki kurumasını önleyebilirsin. Ben hep çekmecemde tutuyorum.

    YanıtlaSil
  7. ben de çok memnun kaldım geçen ay aldım. göz makyajını cidden rahatça çıkartıyor ki normalde nivea'nın bir çok makyaj temizleme ürününü deneyip de memnun kalmayan beni bile mest etti bu mendiller.

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;