Cumartesi, Şubat 12, 2011

Flormar Nail Enamel Dryer "Oje Kurutucu Sprey"

Uzun zamandır oje kurutucu bir ürün arıyordum. Ben ojelerimi zamansızlıktan dolayı genelde geceleri dar vakitlerde sürerim. Sabah uyandığımdada, tam kurumadan uyuduğum için tırnaklarımda yastık yorgan iziyle uyanırdım :) Hele bazı ojeler kalitesizlikten midir nedir, hiç kurumak bilmiyorlar. İşte tüm bu ve benzeri sorunlara ilaç gibi gelecek bir ürün karşınızda!






Daha yeni aldım ve bir kere kullandım, ojelerimi 2 kat sürdükten sonra 1 dakika kadar bekledim, sonra hemen 5-10 cm uzaklıktan bu spreyi sıktım tırnaklarıma. Hemen kurudular!! İnanılmaz bir kolaylık benim için, fiyatı ise yanlış hatırlıamıyorsam 8 veya 8,5 TL idi. Ürünün boyutu devasa 400ml, uzuuunca bir süre kullanılır.

Kokusu limonlu. Hiçde rahatsız edici, boğucu bir yapısı yok ki ben normalde deodorant sıkarken bile boğulma hissine kapılırım, bu ürünse bana hiç rahatsızlık vermedi.

Flormar kioskları ve standlarında bulabilirsiniz.
İyikide almışım!!

7 yorum:

  1. Bunu hiç görmedim:) Flromarın avmlerdeki standlarında var mıdır acaba?
    Bende flormarın fırçalı sürülen kurutucusu var.Kurutmada işe yaramıyor.
    İyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  2. şu yastık izi yokmu :)
    sabah şoka uğruyorum ojelerimi görünce.

    ben klasık oje kurutucu kullanıyorum ama bu sprey çok uygunmış.
    denemkte fayda var.

    YanıtlaSil
  3. Shayna, yazıyı editledim, nereden aldığımı yazmamışım, cevahirdeki flormar standından almıştım, fırça ya da damla şeklinde olan kurutucuların işe yaramadığını bende duymuştum cnm, ama bu ürün süper!

    Blush, sabahları bende özenle sürülmüş ojelerimi öyle görünce moralim bozulurdu şimdi bu derdim kalmadı :)

    YanıtlaSil
  4. Bu iyiymiş valla,İzmir'de bulabilir miyim acaba ya ben de bir alıcı gözüyle bakınayım bir dahaki sefere :) Bulursam alayım ..

    YanıtlaSil
  5. bende avmdeki flormar standından aldım.görevli çok ilgiliydi.oje sürdük standta ve sıktık spreyden,2-3 dakikada tamamen kurudu:)Teşekkür ederim sana.Sayende haberim oldu:)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan Shayna.

    Junkhead flormar standı varsa izmirde onlara bakmanı öneririm cnm.

    YanıtlaSil
  7. ben her zaman uğradığım kozmetikçimde gördüm ama almadım o an. olumlu yorumlardan sonra alırım artık:)

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;