Pazar, Ocak 30, 2011

Siyah Oje (Golden Rose No:71)

Sevgili Marjo geçtiğimiz günlerde siyah oje arayışı içinde olduğundan bahsetmişti. Siyah ve diğer koyu renk ojeler benimde favorimdir. Kendisine bu konuyla ilgili bir post yayınlayacağımı yazmıştım, hazır bu akşam siyah ojemi sürmüşken fotoğraflarınıda çekiverdim :) Golden Rose Paris serisi 71 numara. 2 kat sürdüm, altında veya üstünde başka bir kat yok, bu ojeyi yarın ya da öbür gün silmek zorunda kalacağımı ve uçlarından soyulmaya başlayacağını şimdiden söyleyebilirim :) Zaten ojeyi 2 günden fazla kullanmayı pek sevmiyorum.

Bu rengi mat cilayla da denemeyi düşünüyorum, onuda ileriki postlarımda yazarım.

Tırnaklarımın kenarlarında biraz oje kalıntısı var farkındayım :) Ama onlar normalde görünmüyorlar, yakın çekim ve flaşın sonucu böyle duruyor..


4 yorum:

  1. Kendi başına bile bu kadar parlak ve opak demek, çok beğendim, numarasını aldım not defterime :) Teşekkür ederim, unutmamışsın fotoğrafı çekmişsin :) Sürümü de kolay mıydı peki? Bazı ojeler sürüklenir ya siyah renkte, öyle bir şey oldu mu?

    YanıtlaSil
  2. Rengi gayet opak canım, parlaklığıda gayet iyi, rica ederim ne demek, zaten söz vermiştim sana :) Sürümü çok kolaydı, yalnız ilk katta o kadar çok şeffaf, kalitesiz duruyorki.. 2. katta ise rengine hayran kalıyorum. Sürüklenme, yapışkanlık yok..

    YanıtlaSil
  3. Süper o zaman :) 2 kat hatta 3 kat sürmekten üşenmem ben, yeter ki sürüklenen cinsten olmasın :D AVM'ye koşmak geldi içimden, nasıl bir heyecan yaptıysam :D

    YanıtlaSil
  4. Bendede aynen öyle oluyor, aradığım şeyi bulduğuma inandığım zaman hemen almak için kendimi kaybediyorum :)))

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;