Salı, Ocak 25, 2011

Maybelline MNY My Blush

Bu şirin allığı Almanya seyahatimde sevgili arkadaşım Kartopu ile birlikte DM mağazasından almıştım. Maybelline'in MNY serisinden Türkiye'de yok. Bende standda görünce merak etmiştim. Sevgili arkadaşımda güzel bir ürün olduğunu söyleyince (fiyatıda beleş denilecek kadar uygundu) hemen bu rengini kaptım :)

Yüzünüze nemlendirici veya fondöten sürdükten sonra bu allığı uygularsanız sonuç muhteşem!!! Ama tek başına hiç renk vermiyor. İllaki altına kalıcılığını arttıracak bir uygulamak lazım. Rengine bayıldığım için çok seviyorum bu allığımı, iyikide almışız :)








4 yorum:

  1. Canimm severek kullanmdigina cok mutlu oldum. Bende inanilmaz seviyorum bu alligi. Nars orgasm'a cok benziyor ama isiltisi orgasm gibi degil. Canim cekti, yarin bende süreyim bari :)) Öpüyorum kocaman..

    YanıtlaSil
  2. Sür canım sür :) Rengini tam veriyor mu sende? Bende cildim açık olduğundanmıdır pek pigmnetli durmadı.. Ama nemlendirici veya fondote ustune süper oluyor.

    YanıtlaSil
  3. evet bendede belli olmuyor, aynen katiliyorum sana. Bugün sadece MSF natural pudra sürdüm sadece ten makyaji olarak, uzaktan hic belli olmuyor, aynanin dibine girince görebiliyorum, ama isiltisi hos degilmi?

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;