Pazar, Ocak 30, 2011

Bitenler






1) Avon klasiği gliserinli el kremi. Avon'un el kremlerini çok başarılı buluyorum, özellikle kışın ellerim çok çatlar hatta soyulur. Diğer markalarıda denedim ama en iyisi buydu..

2) Lancome Miracle parfüm. Bu parfümün sevenide çok ayy sinek ilacı gibi kokuyor diyende çok. Bana göre beyaz tenlilere çok yakışıyor, elimdeki parfümler bitince tekrar almayı düşünüyorum.

3) Balea Med duş jeli. Yurtdışındayken almıştım, Almanca yazdığı için içeriği hakkında pek bilgim yok ama Sebamed ayarında bir ürün olduğunu zannediyorum. Temiz kokuyor ve alerji yapmadı, yüz yıkama jelinide aldım onu hala kullanıyorum, fiyatına göre performansı gayet iyiydi.

4) Oriflame mango ve yoğurt aromalı duş jeli. Pek memnun kalmadım, Palmolive duş jelini buna tercih ederim.

5) Elidor Hareketli Bukleler saç köpüğü. İşte bu benim favori saç şekillendiricim!!! Bayılıyorum buna, şuanda 3. şişemdeyim, buklelerimi asla ağırlaştırmıyor, elektriklenmesini engelliyor, yapış yapış değil, daha ne yazayım bilmiyorum, eğer kıvırcık, dalgalı saçlarınız varsa mutlaka deneyin. Bu saç köpüğünün şampuanınıda kullandım ama inanılmaz kaşıntı yaptı, köpüğü kadar iyi değildi..

6) Nivea Fresh Deodorant. Bu ürünü yazın bol bol sıkarım, hem gazda içermiyor diye almıştım ama çabuk sıkıldım, terlemeyide pek önlemiyor ama Nivea tüm deodorant çeşitlerinde böyle gazsız ürünler yapsa iyi olurdu.

İşte bu kadar.. Şu sıralar hiçbirşeyim bitmiyor, bitmek bilmiyor, kış tembelliği midir nedir.. Biten ürünlerde genelde makyaj malzemesi değil.. Bitenleri gördükçede içim rahatlıyor, oh be! diyorum :) Siz en çok hangi tür ürünleri bitirirsiniz? Vücut/cilt bakım ürünleri mi? Yoksa makyaj ürünleri mi?

Sevgiyle kalın..

2 yorum:

  1. aaaa simdi okudum, almanyadayken almissin balea ürünlerini : )

    YanıtlaSil
  2. evet tatlım almanyadayken almıştım, fiyatları çok uygundu ve fiyatına göre kaliteliler :)

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;