Pazar, Aralık 26, 2010

Lipgloss by H&M

Geçtiğimiz aylarda Türkiye'de de mağaza açan H&M'i İstanbul'da değilde yurtdışında talan etme fırsatım oldu :) Almanya'da yılbaşı indirimi başlamıştı, fiyatlar oldukça uygun ve burdaki gibi kalabalık yoktu! Aslında H&M'in kozmetik ürünleri sattığından habersizdim. Zaten bu tatlı şeyleride rafların altında gizlenmiş biryerlerde buldum :) Fiyatları oldukça komik. Tanesi 95 cent!!! Pigmentli değiller ama verdiği parlaklık, yapışkan olmaması ve dudaklarımı kurutmadığı için hergün çantamda gezdiriyorum. Başka renklerini bulamadım, bulsaydım kesin toplardım hepsini.. Zebra desenli kapaklarını çok ama çok beğendim. Dumanlı bir göz makyajı ile süper uyum sağlayacaklarını düşünüyorum!!






Türkiye'de H&M kozmetik satışı var mı bilmiyorum ama ürünleri kaliteli görünüyor, en kısa zamanda diğer çeşitlerinide inceleme fırsatı bulurum umarım..

2 yorum:

  1. Zebra desenli kapaklarına bayıldım ben de :) güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, gayet kaliteliler, fiyat/performans bakımından oldukça avantajlı :)

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;