Çarşamba, Kasım 03, 2010

I.D. Bare Escentuals Angled Fırça

I.D. Bare Escentuals'ın açılı allık fırçasını eczanede tesadüfen görüp aldım, Aslında ilaç almak için girmiştim ve bir kenarda ufak sepette I.D. ürünleri gördüm, bu marka normalde standlarda satılır ama bu eczane artık yeni ürün getirmediği için ellerinde kalanları yarı fiyatına indirmişti. Ben bu fırçayı 28TL'ye aldım. Yapısı yumuşak ve allığı üzerinde güzel tutuyor ve yüzde çok güzel sonuç veriyor. Açılı olduğu için ben çok rahat ettim bu fırçada.


Merak edenler olursa diye yazayım fırçayı aldığım eczane burada. Ellerinde işinize yarar ürünler kalmışsa kaçırmayın ;)



3 yorum:

  1. i.d nin fırçalarını seviyorum ben;)
    burda elinde kalanları olduğu fiyattan satmaya devam ediyorlar.
    güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. bende çok sevdim bu fırçayı, bu fiyat normal mi yani cnm, bnm pek bilgim yokturda TR'deki mineral ürünler hakkında :)

    YanıtlaSil
  3. ben asimasiden aldım fırça setimi . çok kullanışlılar. tavsiye ederim .internet satışlarıda var gittigidiyorda.

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;