Çarşamba, Ekim 06, 2010

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion

Eğer cildiniz tipiniz ve göz kapaklarınız yağlı ise sizde muhtemelen benim gibi göz makyajınızın akması gibi sorunlar yaşıyorsunuzdur. Urban Decay Eyeshadow Primer Potion bu sorunu ortadan kaldırıyor ve makyajınızın saatlerce bozulmadan, çizgi çizgi olmadan kalmasını sağlıyor. Benim sabah 7,00 - 7,30 saatlerinde yaptığım göz makyajım öğleden sonra bile bozulmadan duruyor ve muhtemelen akşama kadarda herhangi bir bozulma olmayacak. UDPP aynı zamanda diğer primerlar gibi göz farının rengini dahada belirginleştiriyor. Göz kapaklarınıza sürün 1-2 dakika kadar kurumasını bekleyin ve her zamanki gibi makyajınızı yapın. Hatta ben fırçasının ucu ile alt kirpik diplerime dahi sürüyorum ve böylelikle alta sürdüğüm göz kalemimde akma yapmıyor. Miktar olarak çok fazla sürmenize gerek yok, orta karar sürmeniz yeterli olacaktır.


Bu arada bu UDPP'nin ambalajı neden böyle soyulmuş diyenler olabilir, cevabını bende bilmiyorum ama yaz tatilinde makyaj çantamda taşırken bu hale geldi diye düşünüyorum, olsun işe yarıyor :)

Daha önce kullandığım Elizabeth Arden Eye Fix Primer'ın da pabucunu çoktaaan dama attı! 



                                                                                           Ciltte duruşu bu şekilde, açık ten rengi denilebilir.


Ben siparişimi bu siteden verdim, kargo ücreti ise TR için 3.75£                                                                                          

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım çok güzel bir yazı hazırlamışsın :) UDPP'nin ünü meşhur zaten :)

    YanıtlaSil
  2. ahh cnm sağol ama fotoğraflarda ne kadar komik duruyor değilmi kabı soyulmuş zavallı UDPPcik :)

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;