Perşembe, Ekim 07, 2010

Flormar Altılı Göz Farı #10

Flormar'ın bu pembe tonlarındaki farlarına bayılıyorum!
Şimdilerde ambalajları değişti artık resimdeki gibi bej değil, beyaz renkli ambalajlarda satılıyor.
Bu altılı farlara yeni ambalajlarda rastlayamadım, sanırım artık dörtlü olarak üretiliyor. 
İçeriği değişti mi tam olarak bilmiyorum..
Şurada Lydia da bahsetmişti, onunki yeni seriden :)
Bu paletteki farları ister gölgeleyin, ister tek başına kullanın, yapıları çok yumuşak, ipek gibi ve bol pigmentli.






3 yorum:

  1. Evet bu eski serideki 6lı farlar artık yok malesef,dediğin gibi 4lü şeklinde var . Bende de eski seriden kalan 4lü kahve tonların olan palet vardı,hala kullanırım içindeki 2 açık tondaki rengini çok seviyorum ve hiç vir bozulma da yok kaç sene oldu,ilginç :) Flormar farlarını seviyorum ya vazgeçmem ! :D

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;