Perşembe, Ekim 28, 2010

E.L.F. Siparişlerim

E.L.F.'in UK uzantılı web sitesi geçtiğimiz günlerde free shipping kampanyası yapmıştı, bende uzun zamandır merak ettiğim ve iyi yorumlar alan birkaç ürününü deneme amaçlı sipariş ettim.


Siparişlerimin hepsi Studio serisinden. 

Öncelikle allıklardan başlayalım, renkleri ne güzel görünüyor değil mi? Ama hiç mi hiç renk vermiyorlar, kesinlikle yoğun pigmentli değil, fırçayı allığa iyice banarsanız anca rengini veriyor, çok fazla uçucu değiller, ya da ben nemlendirici ve pudra üzerine uyguladığım için yüzümde kalıcı oluyorlardır. Birçok blogda bu allıklar Nars allıklar ile karşılaştırılıyor ama ambalajları haricinde hiçbir benzer yönleri yok bence. Nars allıklar çok çok daha kaliteli.. Ben Candid Coral ve Mellow Mauve renklerini aldım. Candid Coral şeftali/pembe arası birşey, Mellow Mauve ise gül kurusuna benziyor, rengi tam tarif edemiyorum :)


Pressed Powder'a bayıldım! NW20'yim ve Sand tonu bana tam uydu, kapatıcılık açısından çok fazla beklentim yoktu, matlık vermesi ve parlamayı önlemesi benim için yeterli ama ilerleyen saatlerde çenemde ve burnumda parlama olmuyorda değil. Ambalajın altında birde sünger/puff gibi bir aplikatörü var, fırçayla ya da kendi süngeri ile rahatça uygulanabiliyor, tekrar alabilirim.


Ve içlerinde en sevdiğim ürün Cream Eyeliner! Yanında fırçası ilebirlikte satılıyor, , çok ama çok kalıcı, kesinlikle diğer renklerinede bakacağım. Fırçasıda gayet işe yarar.




E.L.F. ürünlerini sizde free shipping ile satın almak isterseniz Facebook'taki sayfasından Beğen'i tıklayarak takip edebilirsiniz. Sık sık indirim yapıyorlar ve kodları Facebook'tan duyuruyorlar.

5 yorum:

  1. studio serisi böyleyse diğerleri nasıldır kimbilir :( Üzüldüm renk vermemelerine :/

    YanıtlaSil
  2. Gokce'cim bende biraz hayal kırıklığına uğradım açıkçası, özellikle allıklar için beklentim fazlaydı. Ama pudrası ve cream eyelinerı alınabilir.

    YanıtlaSil
  3. eyeliner purple rengine ayrıca bayıldım !

    YanıtlaSil
  4. kalıcı eyeline ristiyodum ama cesaretlendirdin beni
    kullanmı iyi ve kalıcı ise hazır kampanyada var düşünebilirim almayı.

    YanıtlaSil
  5. Eyeliner'ı kesinlikle tavsiye ederim, primer kullanmadan saatlerce kalıcı oluyor.

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;