Pazartesi, Ekim 25, 2010

Ecotools Bamboo Bronzer Brush

Hayatımda kullandığım en yumuşak, en pamuk fırça, pamuk bile ondan daha serttir heralde :) Kocaman olduğu için bronzer, pudra gibi ürünleri sürmek için çok ideal.. Yanınızda taşımak isterseniz, ambalajına koyup heryere götürebilirsiniz.




Ecotools fırçalarını bir yıldır hep duyuyor ve merak ediyordum. Türkiye'de satılmıyordu, alanlar hep yurtdışından sipariş veriyorlardı. Bu fırçayı yaklaşık 1 ay önce Beşiktaş Cosmo City mağazasında gördüm ve görür görmez hemen aldım, fiyatı 26,50TL.. Yurtdışında çok daha ucuza satılıyor ama ben en yakınımdaki mağazada görünce dayanamadım!! Birkaç çeşidi, set halinde satılanlarıda vardı ama bu tür bir fırçaya ihtiyacım olduğu için bunu tercih ettim.

4 yorum:

  1. güle güle kullan!!! set halinde satılanları da oldukça güzel :)

    YanıtlaSil
  2. eminim çok güzeldir onlarda, TR'de satılmalarına çok şaşırdım açıkçası :):)

    YanıtlaSil
  3. yurt dısında mıydın bılmıyorum ama, okudugum kadarıylla (blog yorumunda) gıysı ayırmıssın.eğer mumkunse ben dagıtmak uzere senden alabılırım.bır sekılde ıhtıyacı olanlara ulasmalı :)
    Cevrende bıldıklerın yoksa tabı.benım cok var da !Ayakkabı - kıyafet - kıtap ne varsadagıtacak kısı cok :)

    YanıtlaSil
  4. Mine Hanım, yardımsever olmanıza çok sevindim, TR'de yaşıyorum fakat ayırdığım kıyafetlerimi bayramda yakınlarıma dağıtacağım, kendi uzak akrabalarımızdan da ihtiyacı olan birçok genç kız var. Tekrar teşekkürler..

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;