Perşembe, Ekim 28, 2010

Bobbi Brown Shimmer Brick Eyeshadow Palette

Bu paleti alırken adı gibi shimmer olacağını tahmin ediyordum fakat bu kadarda değil :) Pigmenti çok az ama kalıcı ve yapısı gayet iyi. Fırçası ile birlikte satılıyor ve bu fırçadan çok memnunum. Bazı renkler birbirine çok benziyor. BB'nin shimmer allıklarıda böyleymiş, ben kullanmadım fakat çok fazla renk vermediği birçok yerde yazıldı. Fırçasının ve ambalajının hatrına seviyorum kendisini :)


Bu arada bazı renkler birbirine ne çok benziyor değil mi?








6 yorum:

  1. Renkler çok pastel ve dediğiniz gibi birbirine çok benziyor. Bence çok taze ve güzeller. Peachy ayrıca hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  2. Rengarenk bir paletmiş özellikle bronz,sunshine ve peachy renkleri çok hoş :)

    sadece farların yapısı çok sedefli gözüküyor,ben Bobbi Brown'ın mat farlarını tercih ediyorum...

    YanıtlaSil
  3. blush, makeupwithstyle yorumlarınız için teşekürler, bende daha mat yapıda olan farları seviyorum, shimmer ürünler pek tercihim olmayacak bundan sonra :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorumunuzu görünce içim rahatladı,en azından palet hakkında böyle düşünen sadece ben değilmişim dedim:)bu paletten bende de var çünkü ve maalesef benimki de az renk veriyor,ama verdiği ışıltı müthiş o ayrı.
    Birşey soracağım,paleti Strawberry'den mi aldınız acaba?ben ordan aldım ve strawberry'den şüphelenmedim değil açıkçası.
    Sevgiler...
    Filiz

    YanıtlaSil
  5. Filiz, evet strawberryden aldım canım ama orijinalliğinden bir şüphem yok, yabancı sitelerdeki yorumlarda da böyle az renk veren, ışıltılı bir yapıya sahip olduğunu okumuştum. Gönül rahatlığı ile kullanabilirsin bence ;)

    YanıtlaSil
  6. İçim daha çok rahatladı şimdi,teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;