Pazar, Ağustos 29, 2010

MAC Hello Kitty Lucky Tom Eye Shadow Palette

Yine bir ELCA Company Store ganimeti görmektesiniz :)

Bu paletin renklerine vuruldum, ambalajı, hellokitty karakteri, yok yok dedim sırf görüntüsü için bile alınır..


Bir yerlerde okumuştum HelloKitty koleksiyonunun dörtlü farlarının az renk verdiğini söylemişlerdi (MAC'in diğer farlarına göre). Ben öyle pek yetersiz bulmadım, henüz öyle tam yorumlayacak kadar kullanmadım ama yakında göz makyajı fotoları eklerim zaten.


1.Creme Royal
2.Paradisco
3.Stylin'
4.Lucky Tom


Lucky Tom ve Stylin'in çok zor renkler olduğu söylenmiş, diğer renklerle karıştırılması, fırça ile uygulanması vs. gibi..



Umarım ben güzel kombinasyonlar yakalayabilirim..

Fiyatı Company Store'da 35TL civarıydı, 2-3 Lira eksik ya da fazla hatırlıyor olabilirim.


2 yorum:

sizde yorum yapabilirsiniz;