Cumartesi, Ağustos 28, 2010

MAC 6 Mystic Cool Eye Shadows

MAC'a olan ilgim günden güne artıyor, çok fecii bir alışkanlık bu, uçsuz bucaksız gibi görünen renk skalası, kaliteli ürünleri başka markalara yönelmemi engelliyor sanki :)

Öyleki Estee Lauder Şirketler Grubu'na ait olan ELCA Kozmetik'in Sun Plaza'daki indirim mağazasına bile gittim, giriş kartımıda hemen orda form doldurup aldım ve başladım bu gizli cenneti gezmeye :) Ufacık bir oda zaten ve ürünler biraz dağınıkça dizilmiş, bazıları denenmiş, kapağı açık kalmış, vs.. Yinede harika bir mağaza ve şu sıralar yine gitmeyi planlıyorum.




İşte bu paletide oradan 35TL civarı bir fiyata aldım, birde Hellokitty 4lü fardanda aldım onuda ekleyeceğim en kısa zamanda :)


Renkler tam bana göre, açıklı koyulu bir palet, sıcak hava koşullarından dolayı göz makyajı yap(a)mıyorum ama serin havalara az kaldı yakında hep elimin altında olacak ürünlerden biri bu.




Minik bir fırçasıda var, ben uzun saplı olanları tercih ederim ama yinede fırça kalitesi iyi..




2 yorum:

  1. güzel günlerde kullan :D cok uygun fıyata guzel bır urun kapmıssın :D

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler cnm, dahada güzel ürünler kaparız inşallah ordan :)

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;