Pazartesi, Ağustos 16, 2010

Cicim Ayları Rehaveti..

Yarın evliliğimizin 1. ayını dolduracağız :) Dün eşimle şöyle bir düşündükde ikimizede sanki 2 ay gibi gelmiş, dolu dolu geçirdik bir ayı, balayı tatiliydi, İstanbul'a dönüştü, yeni eve adaptasyondu derken haftalar geçmiş bile.

Evlilik ve düğün ile ilgili yaşadığım sevinci, heyecanı, azda olsa hüznü, gelinliğimin modelini daha sonra paylaşaağım, onunda postu hazır sayılır :)

Sıcak hava dalgası malum hepimizin hayatını olumsuz etkiliyor, balayından döndüğümden beri hiç göz makyajı yapmıyorum, bugün istisnaydı sadece, birazcık pembe far sürdüm, heralde etrafımda makyajlı tek bayan bendim, şöyle bir dikkat ediyorumda kimsenin makyajla pek arası yok şu sıcaklarda :)

Yakın zamanlarda ELCA Company Store'a gittim, 2 tane MAC far paleti kaptım, fiyatları oldukça hesaplıydı, giriş kartımıda hemen oracıkta alıverdim, ara ara mutlaka gidilmesi gereken biryer..

2 gündür fecii diş ağrısı çekiyorum, bu akşam bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine bir doktora gittim, dişimi kurtarmak için kanal tedavisine başlayacağız :( Daha öncede sorun yaşamıştım bu dişimde ve sağolsun (!) o zamanki gittiğim diş doktoru yarım yamalak yapmış tedaviyi, dişim onun yüzünden bu hale geldi!!

Neyse tıpta çareler tükenmez :/

Düğün öncesi saçlarımı koyu kahverengiye boyadım, koyu renk saç insanın yüzünü gözünü ne güzel ortaya çıkarıyormuş, uzun bir süre sarı olmayacak artık saçlarım, üstelik balayı otelinin kuaföründe saçlarımı bir güzel kısa kestirdim, bob model, ohh bir rahatladımki sormayın, kısa ve dalgalı saç gibisi yokmuş, köpüğü sür ve rahat rahat salın saçlarınla :)

Bu sıcaklar yüzümdeki sivilceleride %200 oranında arttırdı, Sivex sivilce ilacım bile yeterli gelmiyor geçmeleri için.. Yeni gelinim ama ben ya bu sivilcelerde neyin nesi!!!

Satılık ev bakma turlarımız hala devam ediyor, hedef bölge Ataşehir :) Tanıdık vasıtası ile yeni yapılan siteleri gezip gezip duruyoruz, bakalım bizim evimiz hangisi olacak..

İşte böyle..

Eylül ayı gelsede şu rehavet üstümüzden kalksa.. Mesela sıcaklardan dolayı kullanamadığım ağır parfümlerimi kullanabilsem ne iyi olurdu :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sizde yorum yapabilirsiniz;