Çarşamba, Haziran 16, 2010

Vichy Oligo 25

Kışın Dudaklarım çok çatlıyor ve maalesef Nivea lipbalmlar bana fayda etmiyor, zaten liseden beri kullandığım için bıkmıştım yapılarından, ambalajlarından :) Farklı birşeyim olsun istedim ve bu parlatıcı özelliğide olan dudak nemlendiriciyi aldım :) Hep çantamda gezdiriyorum, tadı tatlı/meyveli gibi, öyle yapışkan değil, saha soft bir yapısı var, iyice yoğun sürünce pasparlak duruyor.

Oligo 25 dudaklardaki kan dolaşımını harekete geçirmek ve doğal dudak rengini ortaya çıkarmak için Manganez ve Polyfructol içeriyormuş. Bu renginden başka pembesi ve kırmızısıda var, ben aslında kırmızısını isterdim ama aldığım eczanede kalmamıştı.

Katı yapıda değilde sıvı olan dudak nemlendiricilerini tercih ediyorsanız bu ürünü öneririm.


3 yorum:

  1. en kısa zmanda alınıp denenmesi gerek :) güle güle kullan !

    YanıtlaSil
  2. ben yıllar önce kırmızısını kullanmıştım. kesinlikle severek kullanılacak ve yararlı bir ürün. ama hepsinin rengi aynı, ambalajına göre rengi değişmiyor ne yazık ki.. hepsi şeffaf. renk vermiyor ;)

    YanıtlaSil
  3. Fluffy tavsiye ederim cnm, dene mutlaka :)

    isabel, bendede pembesinin ufak boyu vardı, onunda tadı biraz farklıydı ama renginde bir fark yoktu. ;=)

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;