Çarşamba, Haziran 09, 2010

Flormar X10 Lengtheing Sculpting Maskara

Aslında Flormar'ın maskaralarını kullanıp hiç memnun kalmamıştım, seneler önce kahverengi maskarası gözümün altına akmıştı ve resmen maskaraya dönmüştüm :)

Yıllar geçti Flormar büyüdü, ürünlerininde kalitesi arttı gibi birşey oldu. Bu maskarası yeni çıkmış, ben Forum İstanbul'daki stand görevlisi kızın yalancısıyım :) Çoook överek verdi, hem uzatıyormuş hemde hacim veriyormuş. Birde kömür siyahı kadar yoğunmuş siyahı. Eh dedim alayım bari, 13 TL'ydi fiyatı.

Resimlere bakın siz söyleyin nasıl olmuş, performans iyi mi??

Bu arada maskara göz kapağıma bulaşmış, kötü durmuş bir dahakine dikkat ederim ;)

*Concelaer olarak Estee Lauder kullandım.




7 yorum:

  1. Canım gözlerinin güzelliğine bakmaktan rimele bakamadım, maşallah çok güzel bir yeşil :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım ya çok utandımmm:)))

    YanıtlaSil
  3. Ben de aynı şeyi yazacaktım Ecemcim.. MAşallahh gözlerine canim. rimelin de güzel..güle güle kullan.Bu güzel gözün makyajını neden forumda paylaşmıyosun :(

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Gönül rimeli bende sevdim, istersen bu rimelle ilgili forumdada yazarım cnm ama öyle pek göz makyajı yapmıyorum tatlım ya şuanda sıfır makyajla duruyorum, üşenmezsem bir bronzer süreceğim :)

    YanıtlaSil
  5. Gözler lens sanırım ve çapı biraz büyük....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lenslerim şeffaf ve numaralı, çapını ise doktorum belirliyor, ben memnunum görüş kalitesinden.

      Sil
    2. Çapının büyük olması görüş kalitesini etkilemez zaten ,sadece dışarıdan bakıldığında kenarları daha belirgin oluyor.Iyi yayınlar diliyorum.

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;