Cuma, Mayıs 21, 2010

Everyday Minerals Allıklar

Of of milletçe kıymetini bilemedik şu Everday Minerals'in :) Elimde kalan ufak tefek ürün samplelarınıda iyi saklamaya çalışıyorum. Bu iki allıktan öncelikle portakal/şeftali rengi arası olan New Car Smell'i almıştım, pek içime sinmedi, halada çok fazla sürmüyorum, Theme Park'ı ise daha sonra almıştım ve çok çok beğenerek kullanıyorum, hem bronz, hemde pembe tonlarını içeriyor. Ben bu iki mineral allığımı şu resimdeki Clinique pudramın fırçası ile sürüyorum, bu tür toz, mineral allıklar için oldukça uygun, seyrek kıllı ve yumuşak bir fırça.

Elimde denediğim swatchlarda pek renk vermeyen allıklar gibi görünüyor ama özellikle fondöten veya pudranın üzerine sürüldüğü zaman renkleri çok güzel görünüyor.




5 yorum:

  1. bu renklerin ikisi de bende tam boy var. gayet memnunum. iyi ki o zamanlar bolca alışveriş yapmışım :))) pink ribbon allık biterse bir gün diye içim gidiyor :)))

    YanıtlaSil
  2. Ooo :) eğer elinde sana yetecek kadar tam boy varsa ne şanslısın :) Güle güle sür canım, keşke bende tam boylarından alıp dolabıma doldursaymışım..

    YanıtlaSil
  3. bana yetecek kadar mııı en az 5 yıl mineral allık ve fondöten (hatta far bile) almasam olur vallahi :))) ama ben o kadar sabredebilir miyim? hayııııırrrr :))))

    YanıtlaSil
  4. 5 yıllık mıııı :) Bende hiç kalmadı desem, ya da ufak tefek samplelar falan var işte.. 5 yıl kim sabredebilir, boşver al gitsin :)

    YanıtlaSil
  5. :))) Ay zaten sabredemem çatlarım çatadanak :D Şimdi her ay farklı bir mineral markasından sample ve ufak tefek bişeyler alıp yeni markalar denemeyi düşünüyorum. Böylece en güzel hangi markalar öğrenmiş olurum oralardan alışverişe devam ederim hem de post yazacak konu çıkar :))) kendim için bişi istiyorsam noliim yaniii :P herşey blogum için :D

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;