Cumartesi, Nisan 10, 2010

Bugünlerde..

Haftalardır blogumla hiç ilgilenemiyorum, halbuki fotoğrafını çektiğim, yazısını hazırladığım bir sürü şey var.. Ama bazen insanın içinden gelmez ya, işte bende öyle oldum galiba :)

Bugünlerde evlilik hazırlıklarına tam gaz devam ediyorum, eve gelince aldıklarımla çocuk gibi oynamaya bayılıyorum :) Hatta birkaçını nişanlım evinde kullanmaya başladı bile..

Kiralık ev ararken anneminde desteği ile birden bire ev satın almaya karar verdik.. Uzun yıllar kredisini ödeyeceğimiz, içinde oturacağımız evi seçmek öyle zorki, bu yüzden evimizi almak için çokda acele etmiyoruz, ama kışa kadar almış ve içine taşınmış oluruz.. Hal böyle olunca eşya alasımda gelmiyor, eşyalarımı şuanda nişanlımın oturduğu kiralık eve göre değilde, kendi evime göre seçmek istiyorum, sanırım bir süre nişanlımın bekarlık eşyaları ile idare edeceğiz, neyseki pek bir eksiği yok, temmuzdaki düğünümden sonra 1-2 ay idare edebiliriz sanırım.

Blog temamı değiştirmek istiyorum, bu hafta bu konuya yoğunlaşacağım :)

Balayı oteli seçmekde ne zormuş! Çocukluğumdan beri her yaz Bodrum'a gider orada bir devremülk kiralardık, her sene aynı yere gittiğimizden, orası bizim için yazlık ev gibi olmuştu, hiç otelde kalma adetimiz yoktu, şimdi otel seçmek öyle zorki.. Neyse bu işi nişanlıma bıraktım o ilgilensin hihi :)


2 yorum:

  1. kesinlikle esyaları almaman engüzeli, tasınacagın evde fazla gelince busefer onca para ödenmiş hevesle aldıgın seyler dısarda kalınca daha zor olucak, bizde krediyle aldık inan bana ödemeye baslayınca yılların nasılg eçtiğini anlamıyorsun. En güzel zamanlar keyfini cıkar:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler canım :)
    Evet ya halısına, perdesine, koltuğuna hatta blogda bile ne kadar hevesli olduğumu yazdığım tuvalet aynasına kadar hepsini kendi evime göre almak istiyorum :) Hem heyecanlı hemde yorucu işler ama mutluluğu bambaşka :lol:

    Benim nişanlımda yıllardır kira ödüyor, o kiraları hesaplasan şehir merkezinde bir ev ya da şehir dışında 2 ev falan alınırdı heralde! :(

    Ay bu arada bu yorumu yayınlayana kadar çok zahmet çektim nedir bu blogger'ın bana yaptıkları böyle :/ Bir an yorumu yayınlayamadan sildiğimi zannettim neyseki silinmemiş :)

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;