Pazartesi, Mart 08, 2010

Makyaj Fırçaları 2

Fırçalara kaldığımız yerden devam ediyoruz..

Göz Makyajı İçin Kullandığım Fırçalarım

Coastal Scents Pink Blending Fluff Brush

Bu fırçayı alırken bu kadar büyük ve pofuduk olabileceğini tahmin etmemiştim, açıkçası göz makyajı için oldukça geniş bir fırça.. Hatta ben yanaklarıma highlighter sürerkende bunu kullanıyorum. Yine diğer Coastal Scentsler gibi kılları çok yumuşak, tüm göz kapağıma açık renk far sürmek istediğim zamanda baya işlevsel oluyor joker bir fırça diyebilirim :lol:

Fiyatı 1,99$


.

Pink Oval Fluff Shadow Brush

Her göz makyajımda mutlaka kullandığım bir fırça, birazcık sert ve farı iyi tutuyor, farı ıslak uygulamak istediğim zaman hep bunu kullanıyorum. Geniş ve yayvan bir şekli var, benim gibi gözünüz ufaksa farınız sağa sola taşabilir, dikkatli sürmek lazım. İri gözlüler için ideal ;)

Fiyatı 1,95$


Pink Round Crease Eye Brush

Bu fırçanın yapısı diğerlerine göre biraz sert, crease bölgesi için ideal, çok fazla kullanmıyorum ama renk geçişlerini yumuşatmak için işe yarar bir fırça..

Fiyatı 1,89$



Chisel Angle Fluff Shadow Brush

Bu fırça son günlerde favorim oldu, açılı olduğu için çok işime yarıyor.. Çok yumuşak olduğunu söylememe gerek var mı :)

Fiyatı 2,00$








6 yorum:

  1. fırçaları nerden aldığını öğrenebilir miyim? çok güzel görünüyorlar ve fiyatı da gayet uygunmuşş =)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, bu web sitesinden alıyorum http://www.coastalscents.com

    YanıtlaSil
  3. direk türkiyeye mi gönderiyor bir de kargo ne kadar çok sordum ama =))

    YanıtlaSil
  4. Direkt TR'ye gönderim var, kargo ise ürünün ağırlığına ve fiyatına, adedine göre değişiyor, örneğin benim aldığım 2 adet fırçanın fiyatı 7,95$, kargosu ise 3$ tutmuştu. CoastalScents'in kargosu gayet uygundur, bende bu yüzden tercih ediyorum.

    YanıtlaSil
  5. Kapıda ödeme seçeneği mi var bu sitede? EFT aradım yoktu. Ama siparişimi adresimle birlikte kayda aldılar.

    YanıtlaSil
  6. Beril, ben sanal kartımla alışveriş yapmıştım, kapıda ödeme ya da EFT seçeneklerini bilmiyorum maalesef :(

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;