Cuma, Mart 05, 2010

Makyaj Fırçaları 1

Son zamanlarda anladımki başarılı bir makyaj için en önemli şeylerden biride makyaj fırçalarıymış.. Kısa bir zaman öncesine kadar farlarımı içinden çıkan küçük süngerli aplikatörlerle, pudralarımı süngerle, allığı ufak fırçasıyla sürerdim :) Make-up tutorial videolarını izleye izleye benim neden hiç fırçam yokkiii diye düşündüm :lol: Son zamanlarda alıp beğenerek kullandığım fırçalarımı yazıyorum size, ben çok memnunum bu fırçalarımdan, elimdekiler öyle pahalı şeyler değil ama herkese tavsiye ederim..

Yüzüm İçin Kullandığım Fırçalarım

Coastal Scents Short Handle Fondöten Fırçası

Bu fırçayı 2 hafta önce falan almıştım, elimle fondöten sürmekten hoşlanmıyorum, elimi yüzüme değirmeyide sevmiyorum, bu yüzden artık fırça almak şart olmuştu. Fırçası oldukça geniş, uygularken kolaylık sağlıyor, kılları yumuşak ve yüzümü hiç tahriş etmedi. Short handle olması şu faydayı sağlıyormuş, (web sitesinde yazdığına göre) siz makyaj aynanızda otururken aynaya çok yaklaşsanız bile fırçanın sapı aynaya değmeyecekmiş ve aynaya istediğiniz kadar yakın durup fırçanızı kullanabilecekmişsiniz :) Biraz garip bir açıklama oldu kusura bakmayın :lol:
Fiyatı oldukça uygun 5,95$

Ben çok memnunum dahada elimi fondötene falan sürmem :)





Bare Minerals Conceal&Heal Kapatıcı Fırçası

Bu fırça ile en iyi mineral concealerlar sürülüyor ama stick ve kremsi yapıda olanlar içinde gayet uygun, ben daha çok geniş uçlu olan tarafını kullanıyorum, çok kaliteli bir fırça, kılları hiç dökülmedi defalarca yıkamama rağmen yapısı hiç bozulmadı..
Fiyatı strawberryde indirimdeyken 12TL falandı sanırım..


Everyday Minerals Baby Flat Top Brush

Bu minişin ufak olduğuna bakmayın boyundan büyük işler yapıyor :) Tüm pudralarımı (mineral ya da sıkıştırılmış olsun) bununla sürüyorum, çok pürüzsüz bir sonuç veriyor ama heryere eşit sürmek lazım çünkü pudrayı pek iyi dağıtamıyor, küt bir fırça çünkü yuvarlak uçlu değil. Olsun ama çoook yumuşak, çantaya atıp heryere götürebilirsiniz, gayet kaliteli..

EDM TR'ye gönderim yapıyorken almıştım :( 6,00$




The Body Shop Allık Fırçası

Hergün sabah allıklarımı bununla sürerim, yalnızca mineral allıklarda pek iyi sonuç vermiyor, çok yumuşak, fiyatını hatırlamıyorum 20TL? Ya da 25TL?






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sizde yorum yapabilirsiniz;