Çarşamba, Şubat 10, 2010

Mimlendim Yine:)

1. Sevgili Zeynepciğim beni mimlemiş, çoook teşekkür ederim tatlım :)

2. Çocukluğunuzda anne ve babanızla (ya da aile büyükleriyle) yapmış olduğunuz ve sizi siz yapan şeylere katkısı olan bir olay, bir aktivite, bir eylem… Ve hangi yönünüze katkıda bulunduğu…

Ailem ile birlikte geçirdiğim her dakikanın, her anın bana katkısı olmuştur, tek tek ayıramıyorum ama özellikle anneannemin beni büyütürken göstermiş olduğu merhamet ve iyimserlik banada yansıdı ve yumuşak başlı, isyankar olmayan bir karaktere sahip olmuş oldum.

3.Çocukken oynamayı en çok sevdiğiniz oyun ve aparatı ?

Özellikle ip atlamaya bayılırdım :) Birde evimizin ufak bir bahçesi vardır ve bahçenin toprağı kırmızı, terracota türündendi, biraz su ile karıştırıp, çamur haline getirip elimize kına yapardık o toprakla :)

4. Sokakta oynar mıydınız ?

Evet oynardım, hele yazları bisikletimin tepesinden inmezdim :)

5.Çocukluğunuz ve ilk gençliğinizle ilgili keşke farklı olsaydı dediğiniz bir durum/olay…

Farklı olmasını istediğim bir şey olmadı ya da oldu da ben unuttum gitti..

6.Çocukluk ve ilk gençlikle ilgili iyi ki böyle olmuş dediğiniz bir olay…

Tek bir olay diye aklıma gelen bir şey yok ama iyiki sahip olduğum ailem varmış ve iyiki beni böyle yetiştirmişler.

7-Varsa çocukluk dönemine dair bugünü etkileyen bir olay, anı…

Hatırlamıyorum, vallahi :)


Bende
Moda(e)ratör’ü mimliyorum ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sizde yorum yapabilirsiniz;