Salı, Şubat 23, 2010

Estee Lauder Disappear Smoothing Creme Concealer - Ivory

Bir süredir kendime kapatacılığı iyi olan bir concealer arıyordum, ya Estee Lauder alacaktım ya da Lancome Effacernes.. Bunu almaya karar verdim. Rengini kendi mor göz altlarım için biraz fazla açık seçmişim :// Çünkü sizde bilirsiniz koyu halkaları, lekeri açık renkli kapatıcılar pek kapatmazlar aksine daha da çok ortaya çıkarırlar. Keşke 02 rengini alsaymışım.. Şimdilik 2 kat sürerek görünümünü biraz iyileştiriyorum.

Gelelim artılarına;

Çok bereketli bir ürün, ufacık bir miktarının bile etkisi var, ben yinede bol bol sürüyorum ancak kapatıyor :)

Tüpte oluşu kullanımı kolaylaştırıyor.

Yüzünüzdeki ufak lekeleri kolayca kamufle ediyor.

Hem parmak uçlarınızla hem de fırça ile çok kolay sürülüyor, kolay yediriliyor. Ben ID Bare Minerals Conceal&Heal fırçamla sürüyorum.

Kalıcılığı gayet iyi, göz çizgilerinde birikmiyor.

Eksileri;

Çok kuru bir ürün. (Bu yönüyle yağlı ciltlerde primer görevinide görüyor ama gözaltının kuru olması hiç iyi değil..)

Fiyatı TR'de pahallı, 80TL falandı Tekin Acar'da. Ben Strawberry'den 35TL gibi bir rakama aldım.

Ben 10 üzerinden 8 veriyorum, bir dahaki sefere 02 rengini ya da Effacernes alacağım.

Kendi gözümde duruşu;
Burada 2 kat sürmüştüm. Kaşlarım berbat halde :(













4 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan izlemeye aldım seni..bende bloğuma beklerım sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. gözleriniz de kaşlarınızda çok güzel ben öyle kapkara görünümlü keskin hatları pek sevmiyorum yakışana yakışıyor ama yumuşak soft renkli insanlar daha cezbedici bence:)))

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;