Çarşamba, Şubat 10, 2010

The Body Shop Yağlı Ciltler İçin Fondöten

Likit fondöten olarak ilk göz ağrım olan bu ürünün ikinci şişesinin de dibini buldum sonunda :) Yakında 3.yü alacağım. Bu fondötenin yağsız olduğunu sürünce hemen fark ediyorsunuz, 5-6 saat sonunda biraz biraz parlamaya başlıyor oda benim yağlı cildimin sonucu maalesef :( Kapatıcılığı öyle ultra derecede değil, orta ayarda diyebilirim. Yüzümde pek fazla sivilce sorunu olmadığından, kullandığım zaman sonuç pürüzsüz oluyor fakat bir iki sivilcem varsa onları kapatmakta pek usta bir ürün değil.. Forumda da birçok yazımda bahsetmiştim bu üründen, almak isteyenlere tavsiye etmiştim, umarım herkes memnun kalmıştır :lol:
Fiyatı 30 ya da 35 TL arasında birşeydi, ben hergün kullanmıyorum bu yüzden 2-3 ay kadar dayanıyor, benim açık tenime 04 nosu gayet güzel uydu ama daha açık rengine bakacağım 3. şişemde.
Pompalı oluşu kullanım rahatlığı getiriyor ama tek bir sıkışta çok fazla geliyor, ben bu yüzden çok basmıyorum. Ambalajının plastik oluşunu hiç mi hiç sevmiyorum, daha farklı bir ambalaj tasarlayabilirlerdi, enn çok bundan şikayetçiyim zaten.
Aaa birde SPF 15 özelliği var, e daha ne olsun :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sizde yorum yapabilirsiniz;