Pazartesi, Şubat 08, 2010

Alix Avien Ruj

Alix Avien markasının göz kalemini ve ojelerini beğenerek kullanıyorum, Gratis mağazasında bu rujlarda 2 al 1 öde kampanyasını görünce rujlarıda güzel olmalı dedim ve resmen yağmalanmış olan standdan bu iki ruju kaptım. (Kampanyayı merak edenler olursa belirtmeliyimki 1 ay önce falandı, şu anda bitmiş olabilir..) Bu renkleri öyle uzun uzadıya bakıpda seçmedim çünkü çok az alternatif kalmıştı, hemen hemen birbirinin aynı renkler vardı, bende biri simli biri mat olsun dedim ve bunlarda karar kıldım.

Eve gelince ufak bir şok yaşadım, rujlardan bir tanesi koruma bandı üzerinde olmasına rağmen açılmış ve çok az belli olsada kullanılmıştı.. Hemen bir hışımla :) Gratis Nişantaşı mağazasını aradım ama nafile telefonuma kimse cevap vermedi.. İlerleyen günlerde de fırsat bulamadığım için gidipde değiştirmedim. Zaten yağmalanmış bir standdaki ürünlerden gelecek olan hayır bu kadardır dedim.. Ama bir dahaki sefere affetmem seni Gratis :lol

Rujlardan pembe/mat olana ba-yıl-dım! Güzel renk veriyor fakat kalıcı değiller, simli olan ise fazla renk vermiyor, nemlendirmesi ve sürümü güzel ikisininde, ambalajlarıda parlak, aynalı gibi, bu yönüylede beğendim bu rujları. Başka renklerini almam pek zannetmiyorum, farklı rujlar denemeyi seviyorum ama Alix Avien'in diğer ürünlerini denemeyi çok istiyorum, bence Türk markaları arasında Cecile ve Alix Avien önde gidiyorlar ;)


3 yorum:

  1. denemek isterim, turkiye ye gelince ilk alacagim kozmetik olacak!
    Tesekkurler--

    YanıtlaSil
  2. 395i doğru yazdığına emin misin geçen gün baktm bildigin eflatundu :( ben bu rengi çok istiyordum bulamadm

    YanıtlaSil
  3. 395in numarasndan emin misiniz ben gecen gün baktm ve eflatundu resmen ben bu rengi cok istiyordum bulamadm

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;